+ The little white faux fur

 
När jag var hos min mamma i helgen provade jag min lillasyster Fridas söta pälsväst. Har alltid tyckt att den är så himla fin men jag har aldrig provat den. Hon är liksom 6 år gammal så vem trodde att jag skulle kunna ha den? Inte jag i alla fall. Men den satt som smäck och snäll som hon är så lånade hon ut den till mig. Jag bar den igår så jag tänkte visa er senare. Så, tips till alla er som har lika dålig ekonomi som mig - låna kläder av era 11 år yngre syskon. Det äger.
Anonym

hej hur gör du dina bilder så att dom ser spegelvända ut som på den här bilden?:)

Svar: Hehe, precis som du skrev - jag spegelvänder dom! :-)
Jennifer Grundström

2012-11-20 x 18:39:48
Mimmi

Haahhahaha lol

Svar: xDxP
Jennifer Grundström

2012-11-20 x 21:50:48
Melanie

åh, så fin :D

2013-02-06 x 17:47:47
Blog http://melaniefreij.devote.se



» Name
Remember

» E-mail

» Blog

» Comment