+ Svar på frågestund // Del 2

 

Vart köper du dina kläder mest ifrån? 
Oj, det kan nog vara H&M eller ginatricot tror jag. Gina har verkligen levererat på senaste, jag har svårt att gå in utan att hitta något fint! Beställer även endel från Nelly.com. Absolut bästa webshoppen enligt mig!

Kan du visa oftare när du köper saker det är jättekul! Och skriva var det är köpt osv 
Det kan jag göra! Vad roligt!

Hur ofta tränar du och vad tränar du? :)
Förut brukade jag bara vara ute och gå eller springa då och då men förra veckan hade jag två vilodagar då jag inte tränade och i veckan har jag tränat alla dar. I helgen ska jag jobba så jag kommer nog att vila ut mig lite. Jag skriver ned vad jag tränat varje dag så att jag kan variera och vila musklerna jag tränat och träna andra muskelgrupper under tiden. Jag använder mig ofta utav Virtual Trainer, en jättebra träningsapp!

Hur många par skor har du och vilka är dina favoriter? 
När jag räknar i huvudet så kommer jag till 25 par. Just nu är dessa mina favvisar. Kilklackarna just för att de är så sköna trots att man gått i dem en hel dag och samtidigt så fina. Sommarklackarna är ett fynd jag gjorde för ett tag sedan.
Vilket är ditt favoritplagg? 
Jag har inte direkt något favoritplagg. Älskar min svarta, långärmade peplumtopp när den piffar upp en tråkig outfit i övrigt! Min svarta klänning från Nelly trend är också en favorit som är bra att ha! En fin vit skjorta är också ett måste i min garderob. Passar till allt skulle jag säga, och hur bra är inte sådana plagg?!

Din favoritsak i din garderob?
Den var enkel!! Just nu min vita väska från Holly & Whyte ♥

Vilket är ditt drömyrke? 
Jag skulle vilja jobba som redaktör för en modetidning, det hade varit grymt!
 
Några saker du vill köpa/få i vår? 
Om det är något jag vill köpa så är det en massa saker haha! Men det finns vissa saker jag suktar lite extra efter såklart! Bl.a. ett par vita kostymbyxor, ett par fina sommarklackar och en röd kavaj!

Vad är din absoluta favoritsak? 
Favoritsak så är det nog min iPhone. Den har allt och lite till!!

Vad ser du mest framemot med det här året? 
Ååh, sommaren såklart! Främst utlandsresan i Juni!

Favoritmat? 
Kycklingkebabtallrik med vitlökssås - lessnar aldrig!!

Måste bara fråga också... du har blivit så smal! Har du gått ner i vikt?
Men, tack!! Vad glad jag blir! Jag har gått ned 13 kilo!

Hur mycket har du gått ned i vikt och hur?? 
13 kg har jag gått ned. Jag började tänka mer på vad jag åt och tränade mer.
 
Ska du på någon resa i sommar? 
Jaa jag ska till Kemer!!
Kommer du att blogga när du är i utlandet? 
Jag tror inte det men man vet ju aldrig! Vi har Wifi på hotellet så någon mobilbild åker kanske in! Men jag kommer såklart att visa bilder när jag kommer hem!

Är det din pojkvän du ska ut och resa med? :D 
Ja, bland annat!! Sedan är det med min familj på pappas sida!

Vad ser du för serier/program? 
Jag har sett en hel del som jag kan rekommendera.. Har precis sett klart Top Model Sverige på TV3, The Lying game är riktigt bra, Revenge, The following, och Gossip Girl!

Kan du göra fler inlägg om typ skönhetsprodukter och sånt som du gjorde? 
Ja absolut! Kul att det uppskattades!

Kan du visa bilder från din garderob?
Som jag skrev så gör vi om i vår lägenhet just nu men jag kan lova att visa er senare!

Gillar du att åka skidor?
Slalom är kul tycker jag! Men längdskidor är jag inte så mycket för hehe!

Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Det är ju alltid så svårt att beskriva sig själv. Men jag är snäll, omtänksam, kreativ och en riktig tjurskalle haha!

Är du "ursprungligen" från Malå? 
Haha ja det kan man nog säga! 
Elin Kling

Fin blogg!

2013-04-15 x 09:38:32
Blog http://diiamondsmuggler.blogspot.com
Anonym

fina klackskor!

2013-04-15 x 10:31:04
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack snälla!! :)
Åh bilden på melonen är jätte härlig!! :)

Svar: Varsågod!Åh men tack :D
Jennifer Grundström

2013-04-17 x 11:20:56
Blog http://carrosungar.blogg.se



» Name
Remember

» E-mail

» Blog

» Comment