Wouldn't think that we're done

foto: jag
modell: michelle holmqvist

Charmiga lillasyster

Upd. Planerar en grym grej skulle jag tro - inför imorgon - håll utkik
För övrigt har jag korat en vinnare av fjäderhänget, Malin får det hemskickat till sig!
Nu ska jag mysa i soffan med min syster och massa gott medans pappa är borta, puss

Varje stund känns rätt

{Direktlänk till detta inlägg}
Några bilder från när jag var på mammas jobb hos henne och hjälpte till lite
Var faktiskt riktigt roligt! Himla roliga människor där med, dock bara min fina mor med på bild :)

Australien kan vänta, jag bildar ett eget drömland

Det som inte fick hända hände - Håkan Hellström satt sig i mitt huvud och jag drömmer mig iväg till en helt annan plats än ¨det verkliga¨. Måndagsplugg, B&J's, papper och brist på filmer ligger för övrigt på mitt bord. Tecknar en bild med en flicka som jag, olyckligtvis, tror är sjuk. Well, borde egentligen inte sitta här.
Dansa nu, gör det du, som jag

Nu är jag klar med min hemsida - eller "portfolio"

Riktigt klar är jag inte, men den funkar i alla fall! Lite ändringar i färger och så bara..
Ni hittar den {HÄR}

Almost everything

Söndag eftermiddag och det snöar ute. Kikar in i andras bloggar som visar glädje för vårtecken - här får vi allt vänta ett tag till. Dagen till ära lyssnar jag på låtar som påminner mig om Sommaren 2010 och tecknar en bild med ett ovanligt men ett rörande tema. Vad har ni för er?

Tack för 100 prenumeranter - jag bjuder på en enkel tävling

+++
AVSLUTAD

I slutändan visar sig alla vara den de svor på att de aldrig skulle bli

Sättet du rör dig genom livet på får mig att förstå hur stark man ska vara. Jag vill säga sanningen till dig men det finns ingen. Jag ska sluta drömma, det ska jag faktiskt. Båten i min dröm kommer sjunka och alla kommer att dö. Jag vet att jag har en egen vilja men jag kan inte använda den, jag vet inte hur man gör. Jag betraktar mig själv från ett håll ingen annan kan nå - jag ska sluta drömma om en ouppnåbar framtid

Mitt lilla hjärta

Hittade två bilder på min lillasyster - åh, du är det vackraste som finns

Time for breakfast

Lördag - saker och ting överraskar mig gång på gång. Idag är det Lördag och det är fint väder idag igen - vilken lycka. Hade tänkt ta vara på dagen men vet inte vart det tog vägen

Våffeldagen och inte min dag på något sätt

Tänkte åka in till Malå för fint häng, massa skojigheter och lattjo!
Ni får ha en fin fredag mina vänner :)

Vår väg innehåller inga perronger, du får inte ringa mig och säga att du väntar vid nästa



Torsdag, jag fattar mig kort i allting för jag har inget att säga. Inte till någon egentlígen. Skulle vilja säga att livet är en bok med en massa kapitel - något som hänt i ett kan inte hända i ett annat - bara för att känna mig säkrare på att inte uppleva samma saker igen, mot min vilja.

Ingenting hände men allting kom till ett slut

-
Skulle vilja förmulera mina tankar i text men det är något jag har svårt för. Ibland undrar jag om inte det finns någon mening med livet om man inte skapar en egen, själv. Man kanske måste leva för någonting, annars kanske man dör för ingenting? Det svider till i mitt huvud. Jag kände att jag ville leva för dig men det var fel, det sa du? Hur kan något som känns så rätt vara så fel. Jag faller så lätt i dina ljusa ögon och fattar egentligen ingenting. Du dök ju upp från ingenstans. Jag skrämmer bort mig själv, du skulle ändå aldrig lyssna på mig. Jag undrar ifall det är jag eller du som saknar förmåga att förstå. Men jag har slutat att fråga mig själv varför det är så.
"Hon vet ändå att det är försent"

Är det här allt du blir så dör jag

+++
Today- Sedan wedges till detta

Inspirationsbild - dreams of reality


Bild: Jag

Jag vet att det saknas något men jag vet inte vad


2 Fotograferingar innan sommaren planerade
2 Toppengrymma till sommaren
1 I Örnsköldsvik
1 (minst) i Turkiet
2 Hemlisar jag och Julia förbereder att starta innan sommarlovet, förhoppningsvis
Åååh vad jag längtar efter sommar igen

Stand here holding my sides

Foto: Jennifer Grundström (jag)
Modell: Simone
Sitter och tecknar lite på en skoluppgift, drömmer och funderar på hur länge det är kvar tills det vackra gräset kommer tillbaka..

Det är mörkt där du är, egentligen

foto: jag

Tisdagsmiddag och Walkin' in Memphis

Jag och Linnéa har lagat kycklingrätt med ris och sett Beck ikväll - helt okej tisdag
+++
Vill ha något nytt att bjuda er på och har faktiskt lite idéer, ska fortsätta med det grubblandet - ha det bra!

Jag är inte folkskygg, inte blyg heller. Jag har bara svårt att visa mitt jag för människor jag inte känner

Ikväll är det då sista avsnittet av Solsidan - sorgligt tycker jag
Det gjorde mitt kvällshumör lite sämre, också :)

What are words if you really don't mean them

foto: jag
i bild: julia isacson
Spenderar min dag i friska luften och detta solsken - ha det toppen fina ni!

I love the way you laugh

++
Lite nytt - rensat mitt gamla krimskrams och fyllt på med nytt sådär!
Halsbandet med kulor gjorde jag, förresten

Handmade

Pillade ihop dessa två halsband och örhängen i tisdags  :)

The main reason why a doughter needs a dad is to show her that all the boys aren't like the ones who hurt her


(arkiv)

Hej igen! Efter lite omständigheter, dålig uppdatering och sådär så tänkte jag komma tillbaka med lite nya grejer. Försöka iallafall. Har nyss haft nationella prov i No, nästa klockan 11.

Ikväll åker jag till Skellefteå för hockeymatch med några från skolan. Ni får ha en bra dag!

I wanna hold you high and steal your pain

-
Sista bilderna ur denna serie. Har lite dåligt med nyheter, vilket kanske märks
Nu hade jag tänkt ta ett käk med syster, packa väskan och rita lite. Simma lugnt!

Våra brister gör oss till människor, drömmar för oss vidare

Vila nu. Gör det nu. Jag med, som du

Han som sover mest i vår familj

-
Är helt slut & trött fast jag inte gjort något särskilt idag. Inget alls egentligen
Tänkte svara på lite kommentarer när jag inte har något annat för mig - med denna söta krabat i min famn

Som att det sista en människa såg i livet fastnade i ögonen

Några bilder jag och Julia tog igår. Blev inte så nöjd eftersom när jag kom hem igår så var alla bilder jag tagit under dagen (368 st) i JPEG format. Surt. Men jag kan visa dem iallafall
Foto: Jag
I bild: Julia

Fettisdagen

Dagen man äter semlor.. Jag är inte den som är så mycket för semlor, ingen favorit direkt, däremot är det något min lillasyster tycker om - iallafall grädden. Men i denna hade mamma vaniljkräm istället för mandelmassa. Det gjorde den lite godare. Äter ni semlor idag?

Natten är ung och jag ligger vaken

You were always there when I looked back



Glöm inte min facebook-sida - HÄR

Jag har nu skapat en "gilla-sida" på facebook


Om det intresserar, gilla genom att klicka på bilden ovan och gör mig glad!
Något som också glädjer mig är att jag fått 20 nya prenumeranter på mindre än 2 veckor, otroligt

Shawty it's your booty



Foto: jennifer grundström (jag)
I bild: min fina vän becca
Bild från i somras hos mig

They both look pretty good baby but then so do you

-
Denna dag har varit helt fantastisk! Vi drog hem 3 av 3 handbollsmatcher, grymt & så otroligt kul
Malå delade dock första plats på hela turneringen men sedan lottade vi om pokalen och den åkte hem med oss. Hade tänkt få i mig lite mat nu och sedan se en film. Någon som vet någon bra? :)

Ge henne en möjlighet att hitta sig själv

-
När ni läser detta sitter jag förmodligen i bussen. Idag har vi handbollsmatch, eller turnering egentligen. Vinterspelen kallar vi det. Om min vilja går igenom har min huvudverk gett med sig. Man ska ta alvedon direkt man får ont har jag förstått. Tänkte att det kanske skulle gå över efter ett tag men mitt huvud vann till förvåning. Igen.
-
Ha en fin Torsdag mina vänner.. ber om ursäkt för segt svar från min sida, som vanligt

En värld med något helt annat


Everything is suffering

-
Idag är det Tisdag, det är t.o.m tisdagkväll! Vilket innebär att snart är det Onsdag och sedan Torsdag och efter det Fredag, sen är det helg. Igen. Varit en allmänt lugn dag med bak efter skolan. Nu hade jag tänkt fylla på med lite text i min novell och snegla på något avsnitt av Eva & Adam. Något jag inte kan få nog av.
Vilket överflöd av nya bilder! (ironi såklart) skulle vara ett mirakel isåfall..

Tusen tack för respons i förra inlägget har dock inte hunnit besva er, simma lugnt!
RSS 2.0