+ Dancing in the moonlight


Vaknade bredvid den finaste idag, är ledig och det är måndag. Inte vilken Måndag som helst utan det är ju även Valborgsmässoafton idag. Grillning med fint umgänge väntas ikväll och jag är så himla lycklig. Fantastiskt

Ha en fortsatt fin dag, fina ni!

+ Ett inlägg skrivet i kvällssolen

Efter att jag legat under täcket halva dagen trotsade jag min feber och huvudvärk, tog en lång dusch och satte mig i solen bakom mitt öppna fönster med härlig musik i bakgrunden. Tänkte avsluta dagen med ännu en lång dusch innan jag lägger mig under täcket framför en film och gör en tidig kväll. Sovmorgon och skola väntar imorgon - hoppas verkligen det blir lika fint väder då också!

Har ni haft en fin onsdag?

+ Jag kan inte föreställa mig att jag saknat sommaren såhär mycket någonsin

+ Att älska någon mest av allt i hela världen

image descriptionimage description

 

Tanken på hur mycket jag verkligen älskar dig får mig att börja gråta - du är hela min värld

+ Två bilder från min Instagram


Instagram @emmajennifer

Måste varit tack vare att solen lyser som jag överlevt denna dag - är så sinnessjukt trött! Som tur var så är det ju fredag imorgon,
har nog aldrig längtat så här mycket efter helg tror jag..

+ Overklighet

Igårkväll hade jag och två vänner en himla spännande hockeykväll i min tvsoffa och den kunde faktiskt inte slutat bättre!
Idag har jag varit i skolan och när vi slutat åkte jag in till stan med Hanna & Adina för en fika. Innan jag sedan tog bussen hem gick jag förbi på H&M för att titta på en bikini och jo - jag fann visst en! Hoppas jag inte ångrar mig, att hitta en bikini är inte min specialitet!

+ Can we freeze karma and surrender our rights and wrongs


New top, Ginatricot 99 SEK

+ Boy, you got my heartbeat running away

Ett fint halsband som fick följa med mig från stan idag, från Glitter
Nu tänkte jag avsluta denna måndag i sängen framför lite tvtittande. Dock är jag väldigt redo för att sussa redan nu med tanke på min huvudvärk - hoppas ni haft en fin dag!

+ Dansa, pausa


Ett fantastiskt lov senare med helt underbara människor är jag tillbaka i skolan.
Med sovmorgon som start på denna dag är jag rätt pigg vilket känns riktigt bra!

Har ni haft ett fint lov?
Jag hoppas förresten att vi hörs senare idag, massa kärlek till er som fortfarande tittar in!

+ Livet är för kort för att låta tiden rinna

Det har varit en bra dag idag och imorgon är det Påsklov - livet är helt fantastiskt ibland
I skolan idag lyssnades det på fina tal av mina klasskamrater och efter det begav oss jag, Hanna & Mimmi in till stan för glasshäng. Vet ni vad? Jag tokälskar min klass! Kärlek på er fina ni!
RSS 2.0