+ New dress

New dress from Gina tricot, 199 SEK

+ Vitt på vitt

Wearing/ Blazer from Gina tricot, Jeans & bag from Lindex, Shoes from Nelly.com
 
Dagens klädsel var det ja! Nu ska jag dricka en hemmagjord chai latte och se gamla avsnitt av mitt älskade Andra Avenyn som jag senast såg i mellanstadiet. Ha en bra kväll!

+ The plans we made for two

Goder morgon gott folk! Jag har precis återhämtat mig med två stora glas vatten efter intervallträning med min PT RunKeeper. Vi två blev ett i lördags och sedan dess har vi jobbat på bra tillsammans. Nu ska jag planera kvällens träningspass och läsa lite i Body Licious-boken som Viktor och jag köpte förra veckan. Ingen dålig idé av Sofi Fahrman & Julia Fors kan jag säga, köp den ni också! 

+ Black beauties

Nya fina klackar till sommaren från Nelly.com

+ Welcome summer

Outfit from last Saturday/ Shirt & Shorts from Gina tricot, Shoes form Nelly.com, Bag form Lindex

+ Days in the sun

Hej på er! Tog en liten paus från bloggisen i helgen när det varit så jäkla underbart väder. Har umgåtts med min pojkvän och haft det härligt i lite allt för många timmar i solen nere vid älven, ätit god mat ute, haft mysiga filmkvällar och gått promenader i kvällssolen. Känns så oerhört bra att sommaren äntligen är här. Idag är det bara 40 dagar kvar tills vi åker utomlands och jag kunde inte längta mer

+ Memories in blue

Wearing/ Blazer from Gina tricot, Top & Shoes from H&M, Boyfriend jeans from Bikbok, Bag from Michael Kors
 
Snabba bilder i lite för smutsig spegel hehe..
Såå fint väder det varit idag!! Kände mig lite utanför när jag slutade klockan fyra och kom in till stan, hälften av alla gick ju ta mig tusan barbent! Och där gick jag och svettades som aldrig förr.. Som tur var ser det ju ut att bli fint i helgen också och jag är ledig, weii.. 

+ I had the photo album spread out on my bedroom floor

Jag har kikat igenom gamla fotografier och funderar på att samla ihop alla fina minnen i en personlig fotobok!

Cewefotobok.se har Europas populäraste fotobok. Hos dem beställer du enkelt din egendesignade bok för en billig peng. Just nu erbjuder de dig 55kr rabatt som ny kund hos dem när du anger CEWEFOTOBOK55 i värdekodsfältet.
 
Att på 3 minuter samla ihop massvis av fantastiska minnen i en fin bok är väl ingenting att fundera över?

+ Summer issue

Kom hem från skolan för någon timm sedan. Har hunnit köra ett mage- och ryggpass och alldeles för många squats. Svängde förbi på H&M en snabbis idag och fick syn på pudret på bilden som var sänkt till en tia så det och nya H&M magazine fick följa med hem.
 
Snart kommer Viktor hem och vi ska laga middag. Resten av kvällen spenderas med datan och en rapport om 80-talsmodet, sedan ska jag bara goa mig i famnen hos min prins. Ha det fint så hörs vi!

+ Tuesday

Är hemma efter den längsta dagen på länge. Klädde direkt om till pyjamas, rengjorde ansiktet och drog på mig en uppfriskande ansiktmask. Nu jobbar jag lite från min dator. Har så himla mycket att göra nu innan sommaren att jag kollapsar av blotta tanken. Men ikväll prioriterar jag hälsoprojekt, ett sponsrat inlägg och svar till en intervju först. Kan det inte finnas piller som gör att man blir snabb, supersmart och gör bort saker på 2 sekunder? Det vore skönt, ska nog uppfinna något liknande inom en snar framtid. Men först måste detta bli gjort. Hörs imorgon!

+ New love

Ny kärlek på väskfronten och oj så snygg den är! Behöver jag säga att jag är nöjd? Wiii

+ I forgot to show you my new watch

Watch from Michael Kors, Bracelet from Glitter
 
Har ju glömt att visa er min nya klocka! Har burit den nästan varenda dag sedan jag köpte den. Hur fin är den inte?

+ We'll be counting stars

Hittade ett par superfina budget-espadrillos på H&M för ett tag sedan. Tycker verkligen om dem! 
Vi kommer spendera många dagar och nätter tillsammans i sommar vill jag lova. Nu är jag även twins med min pojkvän så det blir kul hehe. 

Herregud vilken lång dag det blev igår. Många timmar i bilen och många timmar inne på IKEA och andra butiker. När jag kom hem gömde jag mig under täcket med min onda nacke och migrän resten av kvällen. Idag mår jag lite bättre och ska snart iväg på jobb. Ha en bra dag peeps!

+ Red as flames

+ The perfect shorts

Har införskaffat mig de kompletta sommarshortsen jag. Från gina tricot. De levererar så jäkla bra just nu och jag blir minst lika imponerad varenda gång det trillar in något nytt!

Har haft så fruktansvärt ont i min nacke idag vilket gett mig en enorm huvudvärk och illamående. Ska därför göra en tidig kväll framför film med Viktor. Imorgon väntas en lång runda på Ikea och då måste jag vara i form, hehe. Hörs sen fina ni!

+ Outfit from last week

 

+ Hello May

+ Brunch with my love

RSS 2.0