+ Golden leopard belt

Golden leopard belt & knit from Bikbok, Pants from Ginatricot, Bracelet from H&M

+ Leopard

När jag gjorde en beställning från Nelly här om veckan gav jag mig på och beställde ett par leopardmönstrade jeans. Jag provade dem igår och jäklar så sköna de var! Vet dock inte hur ofta jag kommer att använda dem men det är ju alltid kul med lite annorlunda plagg i garderoben. Tänker matcha dem med en svart tröja och ett svart bälte med detaljer i guld. Gillar't!

+ I chased your love around a figure 8

Hade ni en fin julafton igår? Jag hade det riktigt trevlig och mysigt, fick många fina julklappar och hälsningar. Känns ju lite tråkigt att det är ett helt år kvar tills dess att det är julafton igen. Men hur som haver är ju inte julen slut ännu! Ikväll ska jag nog iväg och träffa lite vänner jag inte umgåtts med på ett bra tag vilket är dags! Man måste ju passa på nu när alla är lediga samtidigt och så! Sitter nu i min fina onepiece jag fick av hjärtat igår och funderar över om jag ska bära klänning ikväll också, det är inte ju varje dag det händer. Det står mellan dessa tre ovan, vilken tycker ni?
 
Ha en trevlig kväll allesammans!

+ Dan före dopparedan

Tänk att imorgon är det julafton, var tog 2012 vägen egentligen? För bara ett tag sedan skålade vi in detta år och om ynka en vecka inviger
vi ett nytt. Tider går så himla fort!
 
Har ni också uppesittarkväll ikväll? Vi sitter bänkade i var sin fåtölj framför bingolotto till sprak av elden i kaminen och ute är det minst 25 minusgrader, så mysigt. Hoppas ni har det bra ikväll! Önskar er alla en riktigt trevlig och god jul!

+ My favorite fragrance

 
En av mina favoritdofter är denna fantastiska body mist jag fått av min pojkvän, från Make Up Store. Lite sent kanske men denna är verkligen ett bra julklappstips! Finns i flera underbara dofter. Vad har ni önskat er i julklapp?

+ Place a kiss on my cheekbone

Hej underbara ni! Jag tänkte bara titta in och säga att nu har även jag jullov! Eller ja, jag jobbar imorgon och på söndag men jag har ledigt från skolan ett bra tag i alla fall. Det har varit rätt dött här tycker jag vilket nog beror på att jag verkligen inte orkat ta mig tid. Har haft en riktig mysvecka och bara tagit det lugnt emellan allt plugg som varit nu innan jul och jag tänker fortsätta ta det lugnt och njuta av ledigheten som varar ett tag nu men förhoppningsvis uppdatera här en hel del under jullovet!
 
Även denna kväll består av mys. Jag är hemma hos pappa och lillasyster med Viktor. Har tagit ett långt, varmt bad i jacuzzin till härlig musik och lyxat lite med ansiktsmask. Nu väntas filmhäng och sedan ska jag sussa. Kan det inte bara bli julafton snart? Jag längtar ihjäl mig, hiho..
Trevlig kväll!

+ Julbak

Ikväll har jag julbakat med min underbara pojkvän! Världens godaste saffransskorpor gjorde vi. Jag älskar skorpor och jag älskar smaken av saffran så det är en riktigt bra kombo om ni frågar mig. Jag ger er receptet på dessa, det är Leila Lindholms!
 
Nu ska jag gå och lägga mig under vårt dubbeltäcke och sova i hundra år, är så himla trött. Godnatt på er!

+ 1st December

 
Började decembermorgonen med att se första avsnittet av julkalendern (såklart) och det verkar riktigt bra! Längtar redan till nästa avsnitt hihi..
Idag kommer denna lilla prinsessa på besök, har saknat henne så mycket! Viktor och jag ska agera barnvakter men innan det ska jag duscha och göra mig klar för en runda på marknad. Ha en fin lördag kära ni!
RSS 2.0