+ Lace shorts

Mina nya fina spetsshorts / 199 SEK from H&M

+ You are the best thing that's ever been mine

Midsommarkvällen / Dress from Åhléns, bag from H&M, bracelet from Turkey, shoes from Scorett
 
En liten uppdatering om midsommaraftonen några dygn senare. Spenderade som sagt midsommar i Viktors sommarställe tillsammans med fina människor vilket var jättemysigt. Satt en massa timmar i solen, åt god mat, badade och fiskade och hade riktigt trevligt. Hoppas ni hade det härligt!

Nu ska jag ta en varm dusch sedan lägga mig under täcket för att vakna upp till en kunglig morgondag när Veronica Maggio, Adrian Lux m.fl. står på scenen. Sov gott!

+ Heaven is in sight

Tonigt / necklace and shorts from H&M / top is made by me / clutch from gina tricot
 
Dagen före midsommar, en sommardag. Min prins steg just in i hallen och om ett tag sätter vi oss i bilen och åker mot hans sommarställe där vi bor över midsommar. Det ska tydligen vara fint väder under helgen, kunde inte kännas härligare. Trevlig kväll på er!

+ Days like this I want to drive away

Beautiful days, search @emmajennifer

+ Du är allt jag nånsin önskat mig

Grattis till studenten älskling, du är det bästa jag har ♥

+ Fotografier från en bal II

Ännu ett par bilder från studentbalen i Lycksele. Amanda & Julia, Foto: Jag

Hade en himla trevlig kväll men flickorna igår. Är nu i princip färdig med den stora städningen av lägenheten. Ska cykla en sväng till Ica Maxi innan jag myser ned mig i soffan resten av kvällen. Fy sjutton för vädret, kan inte förstå att det faktiskt är sommarlov imorgon..

+ Sång på sång

Julia & Selma Johansson, Studentbalen i Lycksele 2012, Foto: jag

Jag har precis kommit hem från affären och ska nu dra igång med städningen i lägenheten eftersom att jag åker hem på torsdag, över sommaren. Trist faktiskt. Men som ett bra avslut på detta skolår grillar jag och myser på med mina fina ikväll - Hanna, Mimmi och Adina. Underbart!

Fotografier från en bal

Studentbalen i Lycksele 2012, Foto: Jag

+ Fredagen den första juni


Mimmi Hultman, Foto: Jag

Det är fredag och jag har helg. Det har varit fint väder idag och jag hoppas att det fortsätter så med tanke på att det ska regna uppe hos oss resten av helgen. Ikväll är det bal och jag ska fotografera. Jag ska även pussa på min kärlek.
Önskar er en trevlig helg, fina ni!
RSS 2.0