+ One of the best feeling is when you look at him and he's already staring

gif: Jag

+ Vi bytte nummer, bytte mening, bytte ord, bytte kyssar, vi bytte känslor

+ Give your reasons, say it's not her fault. But you just found somebody new

Chillar med min lilla prinsessa och väntar på middag
Sedan ska jag duscha och snabbt göra mig klar för att bege mig till min fina vän Julia! Ha en trevlig kväll kära ni!

+ thank God, tomorrow it's friday!


Michelle Holmqvist, foto: Jag
Vi jublade och sprang genom korridorren när läraren gav med sig
Efter att vi slutat idag cyklade jag in till stan och tog tag i lite ärenden. Sedan rullade jag över bron till Michelle för lite thaimat, världens bästa torsdagshäng!
Jag är jättelycklig ikväll, till veckan ska jag provjobba och jag ska göra bättre ifrån mig än jag någonsin gjort. Nu väntar lite tvätt och packning för imorgon
åker jag hem till Malå. Godkväll på er!

+ när kuddkrig är början på något vackert


Kvällens lilla kopp chaite
Lite plugg i väntan på Grey's Anatomy men egentligen vill jag bara sova - någon av er som följer Grey's?

+ vi har varit vakna alldeles för länge


Michelle Holmqvist, Foto: Jag

+ hej mitt lilla busfrö


// Från en liten utflykt

+ let me blow your mind tonight


Har ätit en god "couscous-wok" med kyckling och grönsaker och blivit mätt som en plätt
Nu ska jag läsa lite innan jag sätter mig vid teven. Jag ska göra en tidig kväll ikväll, det behöver jag! Hoppas ni haft en fin måndag!

+ brushing my hair, do I look perfect?

Lillasyster, Foto: Jag

+ you did it on purpose


Denna i färg eller svartvitt, vad tycker du?
Michelle Holmqvist, foto: Jag

+ jag är glad att jag lever idag


foto: jag i bild: linnéa
Gårdagen gjorde att det gick fortare än vanligt att det skulle bli fredag
Min klass simmade först runt på edda och sedan hade vi en 3 timmars lektion med facebook och fotografering
Nu ska jag diska medan jag inväntar mina fina tjejer! Kvällen bjuder bl a. på pannacotta (eller det gör jag, hehe,) och discobowling
Har jag sagt att jag kommer få fint umgänge? Det kommer jag i alla fall!

+ coldplay - paradise


Jag sitter och läser en engelsk bok och jag tycker det är jättetråkigt. Nu ska jag montera ihop två barstolar (till) som pappa levererade i söndags
Vet ni vad? Jag längtar till på fredag!

+ polkagrisar, bak och tisdagsmys


Denna tisdag har bjudit på världens jobbigaste väder och det var nästan som att cykeln inte ville rulla när jag skulle hem, det blåste som bara den!
Nu ska jag fortsätta att baka och resten av kvällen tänkte jag spendera i soffan. Det gäller att passa på att njuta medan vi har lite plugg. Kärlek på er!

+ jag kommer att sova gott inatt också

// Det handlar bara om att åka för många i en alldeles för liten bil om natten under gatlyktorna och inte ha en aning om var man ska

+ när allt känns så himla bra


Vid två idag befann jag och Julia oss på Nellys för en fika. Därefter åkte vi vidare för lite kik på en innebandymatch - ruggigt spännande!
När jag kom hem möts jag av mamma som står och gör vårrullar, magiskt så gott! Efter middagen hämtar Julia upp mig och vi ska göra kvällen
Kan inte göra annat än att fortsätta ta vara på den här dagen för allt känns så himla bra. Besos fina ni!

+ och så kom hösten. lika snabbt försvann den och du likaså

+ pray to God he hears you




As he begins to raise his voice, you lower yours and grant him one last choice
You drive until you lose the road - or break with the ones you've followed
He will do one of two things, he will admit to everything
Or he'll say he's just not the same and you'll begin to wonder why you came

+ den här staden behövde detta vädret, jag svär

+ jag har aldrig känt mig så ensam som nu, du vänder bara ryggen till och nu har vi aldrig träffats förut


Jag har burit på ångest idag och jag fick lätta mitt hjärta med världens finaste Michelle på eftermiddagen
Vi lagade supergod tacos hemma hos mig och nu behöver jag sova. Kärlek på er, fina ni

+ ditt namn står fortfarande på min spegel, det är din handstil

Jag tar nu dagens sista tekopp och lägger mig framför en bra rulle med lite wordfeud vid sidan om, fred ut!

+ never gonna leave this bed - maroon five


Jag har precis cyklat genom stan med en favoritlåt i öronen, druckit en latte och tuggat citrontuggummi
Nu ska jag laga mat
Bilderna är i något slag av cykelbilder så det är troligtvis inte dem finaste ni sett - men det spelar ingen roll för det var så himla härligt

+ vi är unga du & jag, då kan man göra vad man vill


Idag ska jag grädda pannkakor till frukost, gå en runda på Ica Maxi, mysa med kattungen, dricka en eller flera koppar te och göra paj till middag
Jag ska cykla genom stan och lyssna på ljuvlig musik bara för att det är så himla härligt
Jag ska ta vara på hösten i stickade kläder även denna dag
Hoppas ni får en underbar tisdag

+ så dansar vi till dansmusik igen


Hela eftermiddagen har jag städat, tvättat, diskat, bakat och tagit hand om mig själv lite. Unnade mig en ansiktsmask och lite sådant!
Nu har jag precis duschat och ska alldeles snart lägga mig framför en film i min renbäddade säng. Imorgon är vi ledia och jag är tveksam om det
kunde bli bättre än såhär. Wonderful..

Kommande helg spenderas med flickan ovan, min fina vän Julia, jag längtar..

+ jag längtar

Slår mig ned framför en Pippifilm med min fnittriga lillasyster

+ lovely sister

Två från idag - finaste du, lilla älskling

+ dagens lilla marknadshäng


Jag och min lillasyster gick en sväng på marknaden idag. Det blev även en del höstbilden i en liten skogsdunge - mysigt!
Efter det gick vi till hotellet där mamma jobbar och jag unnade mig en stund på gymmet - sprang även hem vilket gjorde mig själv lite imponerad
Det har varit en härlig dag i alla fall. Nu ska jag ägna lite tid till att mysa med lilla Fiona som varit omringad av små barn hela dagen, stackaren..

+ you know what's beautiful? read the first word again


Ikväll åker jag till mamma, ska bli hur skönt som helst!
Nu måste jag skynda mig att packa klart och sedan vidare mot skolan - ha en fantastisk fredag!

+ 1955 - 2011



Överallt kan man läsa och höra. Jag blev alldeles kall imorse när jag insåg vad det var som hade hänt
Ett sådant geni, helt otroligt. Vila i frid, Steve Jobs

+ en favorit på Julia

foto; jag

+ let this be the change


Efter en lite jobbig men rolig skoldag rullade jag och Mimmi oss in på hojen mot stan
Vi gick en runda, jag klämde på lite plagg och köpte endel småprylar och hittade sedan lite saker till lilla Fiona
Nu ska jag lägga mig och tänka på sovmorgonen imorgon. Förövrigt väntar matteprov imorgon och fotoprov på fredag - även några äckliga glosor
Well, jag överlever. Besos kära ni!

+ hon sover så sött min lilla prinsessa


Igår fick jag en alldeles underbar födelsedagspresent av min fina vän Maja - hon knackade på dörren och kom in med denna söta flicka, Fiona
En kattunge, precis vad jag har längtat efter! Nu är jag inte ensam i min lägenhet längre när jag har henne
Hon är såå mysig, speciellt när hon är trött, hihi

Nu ska vi se lite tv och jag ska skriva klart svenskan till imorgon, mjau..

+ det här vet du inte om, men jag väntar på dig


Slår mig ned framför "Gustavsson 3 tr" med en lillasyster. 05:45 imorgon väntar en bussresa och det känns la sådär men det klarar jag nog

Tusen tack för alla fina grattisar, kärlek till er, ni är fantastiska!
PS. Jag har världens finaste klass

+ today's my b-day


Världens sötaste lillasyster har bakat & allt, hon är underbar. Idag ska jag rå om mina fina - och avnjuta pannacotta också, juvligt!
Gör mig riktigt glad idag och gilla mig på facebook - här - eller snabbt och enkelt nedan
Kram kära ni!

+ jag älskar vädret idag


Jag och lilla Ludde tog en prommis i höstvädret - lagomt kallt och strålande sol, åh så härligt!
RSS 2.0