+ When you're happy like a fool, let it take you over

Hanna Lindholm, foto: Jag
Tillbaka efter en mysig helg och inne på en ny vecka har jag idag legat hemma med migrän, druckit en massa te och kikat på film. Imorgon väntas förhoppningsvis skola och jag toklängtar till fredag. Hoppas ni haft en fin dag, kärlek på er!

+ This could really be a good life

Min fina vän Mimmi Hultman, foto: Jag

+ Vi flög för nära solen


Ett nytt svart - ett sådant som hänger lika fint runt halsen som i örat
Ett hastigt köp idag när jag och Mimmi strosade runt där som snabbast. Från glitter och det är läckert!

+ Ditt skratt sjöng nio liv


Imorgon, just imorgon är det en dag kvar till helg. Imorgon har jag sovmorgon. Imorgon ska jag fotografera, träna med fina vänner, jag ska städa min lägenhet och jag ska packa min väska. Det ska jag göra imorgon. För imorgon kan man säga att "imorgon är det äntligen helg," det gör mig lycklig

+ Efter en tid då ingenting hände, i en stad som alltid sov


Min fina vän Hanna Lindholm, foto: Jag

+ From the moment I wake up

Efter en dag i skolan och en middag med Hanna och Mimmi tänkte jag avsluta måndagen med att ta hand om mig själv innan jag lutar mig tillbaka i soffan för en kväll framför min tv. Det känns himla bra med peeling och en ansiktsmask idag! Lite fruktsallad på det och så var jag som en ny människa.
Hoppas ni haft en fin måndag!

+ Now you're just somebody that I used to know

Lördagkväll, det känns helt underbart trots att det är söndag imorgon. Idag har jag lyssnat på en fantastisk låt, umgåtts med fina människor och bara myst. Ikväll står film och ännu mera mys på schemat och jag älskar det. Hoppas ni haft och får en fortsatt fin helg, vänner!

+ Du är här för första gången

Hittade det rätta inne på hemmkväll efter plugget idag. Ett skal med silverfärgad baksida som förövrigt är transparent. Det sitter fint, inte sant?
Funderat på att beställa ett lite finare skal senare med någon illustration på. Well, endast 99 riksdaler för denna, muy bien!

+ Eye to eye

+ Standing in your doorway, stands just quietly

Efter en lugn skoldag och en fika på Wayne's med flickorna så har jag nu landat i min lägenhet. En lång dusch väntar nu och sedan tänkte jag sätta mig ned och läsa lite historia en stund innan jag ska bocka av lite sysslor som behöver göras innan helgen hemma hos mig.

Jag fick en kul överraskning idag också. Det vällde in kommentarer som sa att jag var med på startsidan - och jovars, det var jag också, så himla roligt!
Varmt välkomna allihopa, besos!

Två små svar till några stycken. På Instagram hittar ni mig som emmajennifer
Min facebooksida hittar ni här [link]

+ We were always just that close

Första skoldagen av vårterminen avklarad, gött, då har vi bara fem månader kvar till sommarlov..
Har traskat runt på stan idag. Sprungit på bekanta, gjort lite fynd, bytt lite grejer och bockat av andra små ärenden. Tänkte avsluta tisdagkvällen i soffan med en kopp chaite som var alldeles för länge sedan. Hoppas ni haft en bra dag gott folk!

+ The world's greatest

Me and my beautiful sister - me and the world's greatest
instagram photos - search @emmajennifer

+ Jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden

Finaste lillasyster min, Foto: Jag

+ Hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Nu är det bara en helg kvar av detta jullov, detta härliga jullov. Det var en riktig räddning det här lovet
Under min frånvaro här så har jag känt lugnet och umgåtts med fina människor, bara det har gjort att jag är väldigt laddad inför kommande veckor.
Jag har även hunnit införskaffa mig en ny kärlek, min lilla iPhone som underhåller mig väldigt bra. Om det finns någon som är intresserad av att följa mig på instagram så heter jag fortfarande emmajennifer. Ses vi där?

+ I had the photo album spread out on my bedroom floor

Vintern 2011 var kall men mysig. Våren kom fort i Norrland och vi hade 30 plusgrader redan inne i Maj månad. Jag fotade fina porträtt med Julia och hennes syster. Åkte senare på klassresa med min fina klass innan vi någon vecka senare splittrades och jag hade gått ut grundskolan.
När sommarlovet börjat åkte jag utomlands med min familj och det var helt fantastiskt härligt. Väl hemma i Sverige möttes jag av en fin vän och resten av sommaren var helt underbar men även tvärtom. Som en sommar ska vara.
En vecka innan skolan skulle börja om igen invigde jag min lägenhet. Jag började sedan gymnasiet och går nu Estetik & media tillsammans med en fantastiskt fin klass. Sedan kom hösten och vi fotograferade mycket i skolan och jag har haft väldigt kul. Om en vecka är vi inne på andra terminen i ettan och det har gått så himla fort
Jag tror och hoppas att detta året kommer att bli minst lika bra som det tidigare! God fortsättning på er, besos
RSS 2.0