+ we're beautiful


Kändes nästan som ett skämt när jag insåg att det faktiskt är fredag imorgon. Vart tar veckorna vägen egentligen?
Jag kan inte säga att jag inte uppskattar det - bussresan hem imorgon känns nästan härlig på något vis - jag längtar
Nu ska jag dricka kvällens sista kopp med te till fast car och tänka den ljuvliga tanken att jag har sovmorgon imorgon, besos!

+ pjucks


Ikväll avrättar jag no-boken i psykisk undergång och umgås med Maja
Nu ska jag kila iväg en snabbis på Ica för att göra mig av med en klump känslor - hoppas ni mår bra!

+ det är så mysigt nu, jag har längtat efter detta


Lite gamla och nyare som plockats fram till det kallare vädret - åh, det är så fantastiskt mysigt med höst
Nu ska jag packa ned fotogrejer inför lek i höstlöven imorgon! Godnatt kära ni

+ tuesday


Jag och Maja har kämpat oss igenom denna omänskligt tråkiga skoldag och jag måste säga att det blir riktigt jobbigt när man är rastlös och sprallig
- det är ungefär som att somna dagen innan julafton, man vet liksom inte vart man ska ta vägen. Ja, jag är fortfarande i det stadiet, hehe
Nu ska jag äta middag, städa lite och sedan invänta Idol - hoppas det går som jag vill ikväll vilket det inte gjorde igår..

+ breakfast


Mysig frulle med apelsinjuice, mackor och en kopp te med russin
Nuuu trampar jag iväg till skolan - ha en fin tisdag allesammans!

+ at


Jag fick av mamma i fredags ett stort snabel-a att hänga på väggen
@ Kommer sitta fint ovanför mitt skrivbord

+ necklace


En skönhet jag köpte för inte alls så längesedan. Tycker den är riktigt fin i alla fall - från gina tricot

+ In the end, everyone turns out to be the person they swore they'd never become

+ jag vaknar ensam & möts av tystnad, överallt


Jag visar denna bild på min syster ännu en gång - bara för att du är så himla vacker, Wilma
En kort och rolig skoldag har gått och nu är jag hemma och inväntar mamma & världens finaste systrar - fantastiskt
Ikväll strosas det förhoppningvis runt lite på stan eftersom att det är kvällsöppet. Nu ska jag äta, ha en fortsatt fin fredag!

+ kanske är det så


Längtan till sådant här vackert. Jag blir varm i hela kroppen, helt fantastiskt
Höst är kärlek - jag önskar att jag hade någon att fånga de dagar tillsammans med

+ wednesday


Modell: Julia Johansson
Kom hem för en liten stund sedan, bokstavligen så kunde man vrida ur mig och det skulle resultera en 10-litershink - jösses vad det regnar!
Jag som skippade att ta med regnjackan idag bara för att det såg någorlunda ut imorse, nåväl..
Nu ska jag unna mig en kopp chai latte efter kylan, laga middag och göra bort lite skolarbete. Hoppas ni haft en fin onsdag, besos!

+ my new love

Ja, en räddare i nöden är denna lilla krabat, minst sagt! Riktigt mycket fräschare än mitt förra (likadana) 50mm optik - haha, åh jisses
Vi kommer ha riktigt roligt i höst du & jag!

+ chai latte


Kvällsfikat är spikat och chai latte med annat gott står på menyn. Jag har ikväll Maja i mitt sällskap, riktigt bra avslut på en lång måndag!
Nu ska jag springa iväg på Ica för att köpa mjölk - vad ska ni göra ikväll?

+ exclusive matsumuto three


Exclusive Matsumuto 3
Någon undrade var dessa skor kommer ifrån - dem är från Nelly, köpta i våras men finns kvar på hemsidan
De ligger nu på 449,-

+ yesterday

instagram, iPhone4 #jajennifer - from yesterday
Dessa söndagar - sätter mig på en tre timmars lång bussresa mot Skellefteå. Ikväll gräver jag ned mig framför några avsnitt av Robinson

+ s[he] be[lie]ve[d]

+ forget it





instagram, iPhone4 #jajennifer
Solig och mysig höstdag med mina käraste

+ jag kommer tillbaka hit när jag mår bra

Ibland tänker jag tillbaka på när jag låg där i mörkret med honom. Vi frågade oss varför man säger föralltid fast det inte existerar.
Men innerst inne visste jag att vi båda ville säga det högt till varandra. Att våra känslor föralltid skulle finnas där, ivarjefall kändes det så.
Nu förstår jag varför vi aldrig sa det  ',

+ jewelry


Före & efter jag rensade en del av mina smycken
Snubblade förbi denna röran och hittade en massa saker jag glömt bort att jag hade!
Nu har jag i alla fall sorterat lite och lagt fram lite favoriter - har även lite nyare ting jag tänkte visa så småningom!

+ i min lägenhet


Nytagna bilder (från igår) ur min lägenhet
Sitter och myser i en stickad tröja med ljus på soffbordet och ser regnet ösa ner där ute - riktigt mysigt faktiskt!
Ska börja fundera på vad jag ska ha på mig på skolfotot imorgon som dessutom är efter idrotten, nice!

Insåg just att vi har sovmorgon imorgon, surprise!

+ Julia Larsson II

foto: Jag ass: Mimmi Hultman

+ tears don't mean you're losing


Världens gulligaste lillasyster (höger) och min minst lika gulliga vän Rebecka (vänster)
Ikväll kom fina Klara förbi mig och hälsade på - supermysigt
Nu ligger jag på min favoritplats (sängen) och kikar på "John Tucker must die" och funderar på att vika in årorna för en tidig morgon imorgon

+ min lilla prins

Jag saknar din närhet - att du alltid kommer och stryker dig mot benen och försöker pussas när jag är ledsen

+ something evil in a fairytale


Jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan

+ jag vill ha dig här


Usch, det är ju hur kyligt som helst!
Det enda jag är sugen på såhär efter skolan är att krypa ned i soffan under täcket med en kopp te med en massa brinnande ljus

+ early in the morning


Steg upp halv fem imorse för att bege mig hemåt (eller ja, till Skellefteå.)
Har som tur var åtminstone fått mig några timmars sömn så jag klarar mig denna dagen, förhoppningsvis.
Nu ska jag koka gröt och äta med färska blåbär - jag och gröten är oskiljbara, hihi

+ are you ready to turn the tide?


Från en skoluppgift
Har precis satt mig till rätta efter att ha kommit hem till familjen igen
Ikväll blir en lugn kväll med tre av mina käraste efter en lite läskig skoldag - hoppas allt är väl med er!

+ before I fall asleep, I imagine you by my side


foto: jag / Türkiye
Efter att ha gråtit mig igenom "jag saknar dig" med Hanna, Adina & Mimmi ligger jag nu nedkrypen i soffan
Har precis duschat och gjort mig en tekopp - tänkte avsluta kvällen med en film nu när jag ändå har sovmorgon imorgon. Söft!

+ you're the reason I come home


Jag har inte varit hemma på tre veckor nu sedan jag flyttade så imorgon beger jag mig.
Konstigt nog så var det svårt att bestämma om jag ville hem eller inte - tog dock tummen ur arslet och imorgon åker jag hem en sväng

+ I'm like a season for you



foto: jag / modell: mimmi hultman / två från skolan idag

Kryper ned under täcket framför en bra rulle och känner att sovmorgonen imorgon är viktig - lycklig av tanken att jag får sova ut

+ a cup of


Hemkommen från skolan efter en riktigt rolig inspark och har hunnit få i mig lite mat
Har även gjort en kopp cappuccino jag tänkte hälla i mig nu - sedan väntar tvätt
Vad har ni gjort idag?

Tack för nya premmisar och fina kommentarer också, superkul! Ska sända er svar på en liten stund

+ hey you, autumn girl

foto: jag / modell: julia johansson
åh, vad jag saknar dig

+ september


Nu känns det faktiskt, det känns att det är höst på riktigt. Fy, vad kallt det börjat bli
Direkt jag kom hem idag kröp jag ned under täcket i soffan i denna poncho
Sedan jag köpte den har jag bokstavligen bott i den här hemma - den är så himla mysig!

+ we'll meet again

Avslutar kvällen med en kopp Turkiskt te och längtar tillbaka

För övrigt har jag mått riktigt dåligt idag eftersom mitt objektiv gått sönder (vilket egentligen var dags) eftersom det verkligen haft sina dar.
Dock hade jag behövt det en månad till..
Som tur var så har jag helt underbara klasskamrater - som t ex snälla Adam som lånar ut ett objektiv till mig i helgen. Så otroligt snällt, tack än en gång!

Nu väntar sängen, godnatt fina ni!

+ elle


Sitter och äter världens godaste laxrätt och läser Elle 
Efter skolan gick jag en runda på stan för lite ärenden - inköp av sådant som känns tråkigt att lägga pengar på, hehe
På stan mötta jag även fina Klara som ska komma förbi hos mig ikväll - fint kvällshäng med andra ord!
Kika in på hennes blogg vettja [link]

+ through my fisheye

Helgen är alltså redan över(?) och imorgon börjar skolan igen
Det här racet körde vi på i fredags - too cool for school om jag får säga det själv



+ lovely you



This is my lovely friend, Mimmi

+ blueberries


Blåbärssmoothie och en bra tidning gör morgonen helt enkelt
Sätter arslet på bussen 16.00 framför en bra film och åker då hem igen från att ha varit hos mamma över helgen

+ crayfish


En liten kräftskiva denna kväll med min fina familj satt riktigt fint! Tycker dock att det känns lite småläskigt, men gott är det!

+ new beauti



New bag - hold the pointer at the image

+ in my little nook


Nu har jag levt mina två första veckor i min nya lägenhet i Skellefteå och jag trivs som fisken i vattnet
Min älskade dreamcatcher hänger dock på väggen nu, hehe

+ thursday's


I torsdags kom Mimmi förbi och vi myste med "nachos & salsa i ugn" och lite gott frömför True Talent bland annant - underbart

+ chai latte



Efter en kort och härlig skoldag denna fredag tog jag och mina fina tjejer en fika på Wayne's i väntan på våra bussar
Nu sitter jag bekvämt framför min efterlängtade dator, söft

+ fur-coat


Onsdagskvällens pyssel resulterade denna - en höstis till in my closet

Update, Saturday, 20.04; Råkade köpa en väst till i gyllenbrunt idag, ops
RSS 2.0