+ How you gonna run at the speed of sound?

Åh, den där himla ångesten, jag är himla less på den nu faktiskt. Jag går liksom mellan att vara jättesugen på att uppa här i min blogg samtidigt som jag bara vill låta den vara vissa stunder. Vad gör man då?

Har spenderat lite tid under eftermiddagen åt att kika på bilder från förra sommaren - nej Gud, kan det övergå till sommartider snart..

+ Den här staden äger vi



Ett fynd jag gjorde för ett tag sedan, från ginatricot. Vet ni vad, förresten? Jag längtar så gudomligt mycket till sommaren

+ Onsdagshäng och chokladbollsbak

Spenderade kvällen med Mimmi - rullade goda chokladbollar och dansade åt gammal god musik
Gör en tidig kväll ikväll med mitt hjärta i luren. Imorgon väntar en sovmorgon och det känns mer än bara bra! Sussa gott fina ni

+ Some people who spread happiness in your life

Två fina vänner - Mimmi Hultman & Hanna Lindholm, Foto: Jag

+ Lips that felt just like the inside of a rose

Mystisdag kallar vi det idag och jag invigde ett nytt läppstift i kombo till skjortan nedan
Efter några soliga, lugna dagar ute i det fina vädret på både skoter och skidor har jag landat hemma hos min pappa och lillasyster
Imorgon åker jag och min kärlek till hans föräldrars stuga och blir där till på söndag. Men innan det så avslutar vi kvällen i soffan framför tvn med tända ljus och varma klämmackor. Hoppas ni har det bra, kärlek på er

+ Tända ljus i en ren lägenhet

Här sitter jag, i en nystädad lägenhet med tända ljus och en packad väska bredvid mig - imorgon är det lov och det känns helt fantastiskt bra
Inhandlade en fin korallfärgad "blus" (nej, men skjorta säger vi va) här om dagen. Fick samtidigt med mig H&M Magazine som jag tänkte titta igenom nu innan jag ska sussa. Hoppas ni haft en fin dag, vänner!
RSS 2.0