+ It is often in the darkest skies that we see the brightest stars

Today/ Bag from Friis & co., Jacket and belt from Bikbok, Necklace from Gina tricot, Basic t-shirt from H&M, Jeans from Dr. Denim, Platform sneakers from Dinsko

+ We are one tonight, and we're breathing in the same air

 
Yesterday's simple outfit/ Knit from Gina tricot, Shorts from H&M, Platform sneakers from Dinsko, sunnies from Indiska
 
Igårkväll landade jag äntligen i lägenheten igen. Idag har jag gått omkring på olika butiker på Solbacken och inhandlat en hel del saker jag behövde. Nu ska jag cykla in till stan och möta upp Mimmi. Ha en fin dag kära ni!

+ Thank you August

Så himla härligt väder Augusti bjuder på, är så nöjd att jag är ledig till imorgon! Idag ska jag spendera ännu en dag ute i solen hade jag tänkt mig. Försöker att ta vara på ledigheten med tanke på att jag börjar skolan redan på tisdag. Gud, så tiden går fort..
 
Nu ska jag åka på min longboard in till stan en sväng, ha en fin torsdag kära ni!

+ Wonder powder

Wonder powder from Make up store, 395 SEK
 
Tänkte tipsa er om vad som varit min absoluta favorit i sminkväskan sedan i våras någon gång. Ett mineralpuder, "wonder powder" från Make up store. Jag applicerar lite puder med en kabukiborste vilket ger en jämn och fin yta. Det håller sig fint samt känns fräscht hela dagen och ger inga sprickor. Hur underbart som helst!

+ Heels at the beach

Yesterday/ Top From Åhléns, Shorts from H&M, Bag from Friis & Co., Heels from Truffle, Rings from Bikbok

+ Friday

Njuter ute i solen med mina vänner Ben & Jerry innan jobbet. Ikväll åker jag iväg till en camping för mys hela helgen med några favoriter, kunde inte kännas bättre. Trevlig helg på er, fina ni!

+ Summer favs

Shoes from Nelly
 
Om inte ett par slitna boots är sandaler en favorit hos mig på sommaren. Dessa två beställde jag för inte så länge sedan från Nelly.com. Visst är dem fina?

+ Black backpack

My new backpack, from Friis & Company
 
Jäklar så nöjd jag är över min nya ryggsäck från Friis & Co. Har kanske kikat och klämt på den tiotusentals gånger men som vanligt inte kunnat bestämma mig. Nu är den i alla fall i min ägo, och så fin! Väldigt rymlig är den också, helt perfekt! 

+ Let us stay young

Today.. / Top from ginatricot, Skirt from Bikbok, Bag from H&M, Wedges from Nelly
 
Fin dag idag! Kom till Malå för någon timma sedan och nu väntas grillat med min pojke i kvällssolen. Vad gör ni ikväll?

+ Friday morning

Tanning oil and lip gloss with SPF from Åhléns
 
Börjar dagen med att diska och packa ihop väskan för att åka tillbaka till Malå för en jobbarhelg. Ska gå en promenad innan jag sätter mig ute i det fina vädret som är minst lika fint idag som igår - bortsett från de små skurar som kan dyka upp då och då, lite konstigt faktiskt. Men bjuder dagen på sol så är jag glad! Trevlig helg fina ni!
RSS 2.0