+ Autumn day

Yesterday / Sweater from Gina tricot, Jeans from Bikbok, Boots from Scorett, Bag from Lindex, Bracelets from H&M

+ Knitted sweater

In my new, lovely sweater from Ginatricot ♥
 
Har spenderat helgen med min älskade pojkvän som för övrigt blev min sambo(!!) i torsdags. Är såå lycklig! För er som inte vet så sågs vi bara under helgerna tidigare vilket var väldigt jobbigt. Han har nu fått jobb i staden där vi bor och ingenting annat i hela världen kunde göra mig lyckligare. 
Vi har avslutat myshelgen med ännu en massa mys i soffan efter en god middag och ska nu sussa. Godnatt kära ni!

+ You can be the greatest, you can be the best

This autumnday / Knit and skirt from Bikbok, Bag from Cubus, Bracelets from Ginatricot

+ Black fur

Black fur DIY, Knit from Gina tricot, Boots from Scorett

+ Lights will guide you home


Det är torsdag idag och det är höst. Kan inte vänta tills klockan slår fyra och jag får åka hem till min prins. Ikväll myser vi på bio och imorgon är det helg. Jag är så lycklig

+ Silvery details

Details of today, Tuesday/ Accessories from Gina tricot, Jeans from Dr.Denim
 
Har legat under täcket och druckit en massa koppar te sedan skolan slutade och här hade jag tänkt spendera resten av kvällen i hopp om att bli frisk så snart som möjligt. Trevlig kväll kära ni!

+ Att se de första löven falla

RSS 2.0