+ Place a kiss on my cheekbone

Hej underbara ni! Jag tänkte bara titta in och säga att nu har även jag jullov! Eller ja, jag jobbar imorgon och på söndag men jag har ledigt från skolan ett bra tag i alla fall. Det har varit rätt dött här tycker jag vilket nog beror på att jag verkligen inte orkat ta mig tid. Har haft en riktig mysvecka och bara tagit det lugnt emellan allt plugg som varit nu innan jul och jag tänker fortsätta ta det lugnt och njuta av ledigheten som varar ett tag nu men förhoppningsvis uppdatera här en hel del under jullovet!
 
Även denna kväll består av mys. Jag är hemma hos pappa och lillasyster med Viktor. Har tagit ett långt, varmt bad i jacuzzin till härlig musik och lyxat lite med ansiktsmask. Nu väntas filmhäng och sedan ska jag sussa. Kan det inte bara bli julafton snart? Jag längtar ihjäl mig, hiho..
Trevlig kväll!
millie

låter jättemysigt!

2012-12-22 x 00:00:17
Blog http://parapluies.webblogg.se
sara

tack :)

skönt me lov!

2012-12-22 x 09:30:22
Blog http://fabulousprincess.blogg.se
Emma

Vad lik Leighton Meester du är! :D

Svar: Åh men tack!! Vad snällt sagt :-) Kram
Jennifer Grundström

2012-12-25 x 23:32:33



» Name
Remember

» E-mail

» Blog

» Comment