You'll be there, hold my hand

(klicka för fullt format)

foto & edit: jag modell: syster

Stops and stands for a while

Ha-lloween

Mamma hade varit söt och fixat en lite speciell middag idag ;) mysigt var det!

Gårkvällen var kanon. Ikväll blir det mys med familjen. Ska förresten se Beck - levande begravd den nya. Hoppas den är bra. Nu ska jag gräva ner mig i soffan i väntan på att fredrik ska ringa för klartecken att han lever. Ni får ha en toppenkväll allihopa!
Och för er som är ute, take care ")

Don't you hear? my soul breathe for you



foto & editing: jag modell: linnéa

As a stormy sea




(klickbara bilder) foto: jag ass: mikaela

Meant to last forever


foto: linnea
modell: jag edit: jag

En bild från idag när vi provfotade i studion. Gick super ju! Jag väntar en fotografering med en bebis, kommer bli jätte kul :) Har lite planer faktiskt. Sen så kan man ju börja med julfoton nu. Perfekt med ett liten barn som modell. Jag känner att jag taggar vinter & snö litegrann. Finns ju faktiskt fördelar ;)..

BREAKFAST



Söndag, en dag med ångest. Jag ska försöka göra något vettigt eller i alla fall utnyttja dagen vilket jag aldrig orkar göra på söndagar. Om en timma kommer linnea. Vi ska måla klart väggen i studion sedan provfota lite. har fixad med photoshop på denna dator nu så ska hinna redigera lite bilder med. + ta tag i kommentarer

Ha en trevlig söndag! ")

Dem sjunger om fred på vår jord

foto: jag

Just nu sitter jag och pluggar musik.
Jag vet inte ifall jag skulle klarat mig ifall de inte fanns datorer/internet osv, ni förstår. De skulle inte gå.

För övrigt funderar jag över helgen, men vi får se vad den har att erbjuda. Jag är hos pappa i alla fall. Ser mer framemot nästa, halloween. Hur mysigt är inte det? :o Taggis på den helgen. Nej nu ska jag fortsätta.

Vad ska ni göra i helgen? ")

Vad ska jag göra nu..då



foto: jag modell: linnéa, boden

Min dator är för tillfället död, ganska så jätte faktiskt. Men den ska omformateras och bilderna ska "räddas". De tar nog ett tag så de kommer kanske komma in lite bilder som redan visats ett tag. Nu ska jag kila iväg på hemkunskapen.

Ha en bra dag! :)

Changes



Uppe sitter en ny design! Skönt måste jag säga. Har suttit utan idéer hela dagen
men det blev någon i alla fall. Är inte alls färdig än. Ska in med nya bilder i menyn etc.
F5 ifall det inte syns. För övrigt kommer det krånglas och ändras ett tag framöver :)

Svaret i detta [inlägg] är:
En illustration på mig av duktiga Lisa http://flortunn.blogg.se, tack så mycket!
Rebecka K svarade hela meningen rätt ")

Woa oah!


+ utföra en gratiskampanj! glöm inte det

farmor, kom hem

Vad är detta?



Länkning till den som först gissar rätt :)

Jag borde kanske..




Känns som jag inte sovit på hundra år. Jag är hängigare än nånsin.. Egentligen ska jag städa min garderob idag. In med de nya och ut med de gamla, men jag tar och ser film istället. Jag orkar verkligen inte :o

Rebecka II

foto: jag

modell: rebecka m. nikon coolpix L110 (tror jag)


Jag har inte skrivit på ett par dar har jag märkt, inte svarat på kommentarer heller för den delen. Just nu sitter jag i alla fall på skolan, har haft No prov och slutat. När anna slutar tar vi bussen till mig, äter osv sedan åker vi in till Malå igen. Hehe senare ikväll ska vi tillbaks till mig, sen åker vi till stan imorgon, godbitar!

 

 

Ni får ha en trevlig helg allihopa! ")

 



Min fina vän



heheeheoj

Gooodmorgon! Jag är duktig och lagar pizza (färdigköpt från ica) sen bussar jag in till malå igen för bandyträning och kosmos en stund! Ha en mysig tisdag ")

Ett sista kapitel, som jag har förälskat mig i



Söndag, tråkigaste dagen på veckan. Det har jag altid tyckt ;)
Ändå är det ju "göra ingenting-dagen" egentligen. Söndag betyder även att jag ska tillbaka till pappa. Och även att det är skola imorgon igen. Nu väntar maten, ha enfortsatt fin dag! :)

Nu funkar det igen!



foto: jag
modell: linnéa
@ 50mm f1.8

(med bloggarna) Fast det var ju någon timma sedan. Ska precis äta tårta med familjen, malin och magnus. Solen tittade just fram så kanske visar en sak senare. Ikväll blir det nog film, vad ska ni hitta på? :)

B-DAY!




upd. ingen blogg förutom min egen går att gå in på? eller några
de är flera som krånglar, vad hände med blogg.seeee?

Hur gick det till?

Kommentarer bara faller in, alltså de är helt nya bloggar. riktigt kul! "D
Nu har jag en liten fråga bara

Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär



Tacka gud mina vänner, de är fredag och det innebär två hela lediga dagar. Ingen nyhet ;)
Som sagt hade vi orientering (på okänd terräng) idag. Hur gick det? Eh, de kunde gått bättre ja. Inget mer tal om det. Sen så precis när bussen släppt av mig hemma gick jag in och skulle ta ett äpple. Lat som jag är struntade jag iatt ta fram en skärbräda när jag skulle göra klyftor. Ni kan nog räkna ut vad som hände.. jag snittade mig i handen och niagarafallet rann ur min hand. Jag lever i alla fall ;)

Just nu sitter jag med ont i magen och halvtittar på idol.

Vad har ni för er ikväll? :)

RSS 2.0