Snart är vi där

Jag känner mig dum som måste säga det igen & ge er sådana svar på allt det där fina.. Men nu är jag borta en vecka till för imorgon börjar jag jobba. Jag kan dock med säkerhet lova er att när jag i Augusti flyttar så kommer allt att bli så mycket bättre. Jag har planer in i det minsta och jag känner hur bra det kommer att bli!
Tills dess att vi hörs igen så får ni ha det toppen! Kram på er

Overklighet

Två bilder från en restaurang i Turkiet
Hemkommen från en vecka med störtsköna människor, fint väder och fina sommarkvällar. Känns mindre motiverande att blogga nu med tanke på tragedin som hände i vårt grannland..
Mina tankar finns hos alla drabbade och närstående - helt oförståeligt det som hänt.. ♥

Tre bilder från fredagens fik & brygghäng

Avnjöt fredagens väder med världens roligaste figur, fika, iste och en påse gott. Det blev även lite bad också - superhärligt!
Nu åker jag iväg en vecka och semestrar med jätte härliga tjejer intill havet. Ha det bra amigos!

You can try but never stop me






Lite bilder från stranden i Türkiye - 2011 - med lite sämre kvalité
Vi tillbringade tre dagar på stranden av dem veckorna men det var underbara dar under hela resan vill jag lova!

Under dessa dar i utlandet; åkte vi "piratbåt" ute på havet, såg en massa häftiga grottor och fiskar, hyrde en bil och åkte runt över höga berg och utforskade helt själva i hettan, såg fina, stora djur som sköldpaddor och ödlor, badade i en flod, besökte en stor borg som för länge sedan använts som försvar, var på en restaurang med bad, var på skumdisco på en svajjande båt, badade i de största vågorna mitt öga skådat (så att det blev farligt, men kul trots det), åt supergoda smaker av Twister som inte finns i Sverige, åkte SegWay's runt Alanya, åt en massa god & drack en massa goda drinkar, var på en stor vattenpark, njöt av vädret, värmen och träffade en massa trevliga & härliga människor!

Jag vill veta vad han tänker, hur han tänker

God eftermiddag vänner! Tråkig och sjuk som jag är har jag bara umgåtts med katten och soffan de senaste timmarna.
Ska nu koka soppa på en spik och bänka mig framför Pirates of the Caribbean. Började med första igår och nu kör jag på sista. Fun facts for you men dom är ju så grymma

Hoppas ni har det bra i alla fall!

Vår tid är inte förutsedd, älskling, vi kan göra vad vi vill nu

Türkiye 2011

You got my heartbeat running away, beating like a drum and it's coming your way

Förlåt för ett sådant uppehåll igen som brukar uppstå här lite då & då
Snålar lite och bjuder på fyra bilder från Turkiet tills vidare. Tänkte mig ett inlägg från havet senare
Med ärlighet så längtar jag tillbaka. Tillbringa några dar med någon viktig människa - fantastiskt

You're the reason I come home

Foto: Jag
Modell: Linnea

Två bilder jag tog på Linnea på vår cykeltur bjuder jag på¨medans jag försöker få lite ordning på semesterbilder
Kvällen bjuder på härligt häng och livemusik av 8 Steps To Perfection - ha en fortsatt fin fredag!

hej kära Sverige

Hej på er! Internet funkade inte igår så jag slänger in mitt inlägg nu istället..
Tillbaka i Sverige spenderade jag min dag med Linnea. Vi tog cyklarna och rullade iväg för en liten picknik med foto och fint väder - super härligt!
När jag fixat lite bilder från Turkiet tänkte jag skriva lite vad jag gjort de veckorna jag var där.
Hoppas allt är väl med er för övrigt!
RSS 2.0