+ När livet känns sådär okomplicerat och så jävla enkelt att leva

Jo, det har varit lite tyst här ett tag nu och jag tänkte ändra på det innan det hunnit gå en månad sedan sist
Jag hann tyvärr tänka tanken att lämna denna bloggen men jag ångrade mig och hänger med andra ord kvar här i mitt crib! Jag hoppas med hela mitt hjärta att ni är med mig för själv är jag kickass taggad, är ni med mig?
En massa kärlek till er som tittar in fortfarande, pussar

Min kärlek på fotot här ovan, Viktor du är helt fantastisk - jag är så lycklig att just du fick mitt hjärta

+ Samlar drömmar i fickan

Jag fick en känsla av att utseendet på min lilla blogg behövde förnyas från sommar till, ja, jag vet inte.. Längtan till sommaren kanske?
Vill du se hur den ser ut nu? Tryck F5 för att uppdatera sidan. Kärlek

+ Lovely you

Denna dagen började fantastiskt fint med att jag fick frukost på sängen av min kärlekspojke. Resten av söndagen har varit precis så fin som mina senaste söndagar har varit. Bortsett från det så har jag för två timmar sedan kramat om mitt hjärta innan han åkte iväg med bussen
Ska nu inta soffan med mitt duntäcke över mig och en kopp te. Har ni haft en fin helg?

+ Such kind of wonderful days

Vid elva idag åkte jag buss till skolan, det gjorde jag i solen.
Denna dag har varit helt fantastisk trots att det varit -30 grader kallt här uppe. Jag är så himla glad att solen lyste idag.
Nu ska jag åka in till stan och möta upp den finaste människan jag känner för en middag ute och sedan hem till min lägenhet för fredagsmys. Hoppas ni får en fin helg, vänner!

+ What doesn't kill you makes you stronger everytime

Mimmi Hultman, foto: Jag
RSS 2.0