+ I miss this

 

+ Under the sun

Irma, Celine, me & my sister at the beach in Kemer

+ At the beach

Me and the love of my life
 
Hej på er! Förlåt för att jag inte varit aktiv här på ett tag. Jobbade mer än någonsin förra veckan i kombo med magkatarr och i veckan har jag återhämtat mig, dvs bara tagit det lugnt i det fina vädret. Var på stranden med Mimmi igår och idag har jag bara hunnit varit ute och sprungit. Ska strax städa lite varvat med press i solen. Imorgon väntas festival med mina vänner och resten av helgen spenderar jag och Viktor på camping med min familj. Så jäkla mysigt
 

+ Lemon trees

Outfit from Turkey, Wearing/ Top from H&M, Skirt from Cubus, Bracelets from Markets, Shoes from Nelly, Rings from Gina tricot
 

+ From here to eternity

No words in the whole world can describe how much I love you
 

+ Hello Sweden and hello reality

 
Hej vänner! Jag är tillbaka i Sverige, kylan, regnet och minst sagt verkligheten igen. Detta känns både bra och dåligt vill jag lova. Ja, ni förstår nog vad jag menar. Landade i söndags klockan 5 svensk tid i min svenska säng från Jysk. Jäklar vad jag saknat den. Sov i några timmar tills hjärnan inte ville vila längre och vi åkte iväg och handlade. Sedan tog vi det bara lugnt här hemma i lägenheten med film och godsaker. Idag har jag gått runt på stan och kollat in nyheter, gjort lite ärenden, ätit mat som icket var turkisk (gött) och sett bio med min älskling. Tyskungen såg vi, baserad på en av Camilla Läckbergs böcker, den rekommenderas till er som gillar spännande thrillers som jag gör. Imorgon är min sista semesterdag innan jag börjar jobba igen så jag ska passa på att ta vara på ledigheten med Viktor nu.

Bilder och kanske någon liten filmsnutt från vår resa kommer upp så snart som möjligt! Puss

+ New dress

 
Ny och fin klänning jag köpte som hastigast innan vi åkte iväg till Kemer! Från H&M Conscious collection

+ New tops

 
Två nya som fick följa med till Kemer. Ett pastellgrönt linne från H&M conscious collection som kommer bli superfint till brun kropp. Samt en enkel fodralklänning från gina tricot med snygg rygg. Perf!

+ Nu fungerar min blogg som vanligt!

Hej vänner! Som ni kanske märkt har det inte fungerat att gå in på min blogg i några dagar men nu är allt som vanligt igen. Så nu kan ni ta igen om ni missat något inlägg!

Jag befinner mig nu i Kemer, en underbar stad i stekheta Turkiet. Är lite förkyld och har en låsning i nacken men annars har vi det helt fantastiskt. Hoppas ni har det bra allihopa, nu ska jag återgå till semester. Puss!

+ How I fill in my eyebrows

How I fill in my eyebows from Jennifer Grundström on Vimeo.


Fick ett önskemål i min frågestund jag hade tidigare om jag kunde visa hur jag fyller i mina ögonbryn. Här kommer därför en snabb och dålig video där jag visar. Jag är ingen make up-artist so don't judge me. Det här är hur jag själv lärt mig att fylla i dem efter vad jag trivs i! Puss
RSS 2.0