+ Han drömde att han inte behövde någon

+ Just a little late

Det är tisdag och jag har haft en fin dag med pepparkaksbak(hus) med min kära klass. Jättemysigt!
Har dock haft en himla huvudvärk som fortfarande plågar mig. Jag tänkte göra lite middag och mysa ned mig för en tidig kväll
Ska smaka lite av ischokladen jag fick av mamma i söndags, det blir bra. Hoppas ni haft en bra dag!

+ Shoulder to shoulder, now brother, we carry no arms

+ Monty

Fick frågan vilken skugga det var i bilderna innan. Det är alltså Monty från Make up store, 140 riksdaler

+ How can I move on when I'm still in love with you

Seriesöndag, ordet beskriver i princip hela min dag - men fy så härligt
Har dock gjort lite nytta idag också, faktiskt. Ser de två sista avsnitten nu innan jag bäddar ned mig för att sedan kunna lägga serien åt sidan
Sleep tight vänner, hoppas ni haft en härlig helg!

+ If you see this boy, can you tell him where I am


Efter en jättefin dag tillsammans med lillasyster och pappa med god mat och bio har jag bara myst i lägenheten
Från stan fick jag med mig lite smink och en kuvertväska jag tänkte nyttja som nessesär - fun facts for you
Har ont i hela kroppen och ska nu lägga mig och kika igen lite avsnitt av en serie. Hoppas ni haft en härlig helg!

+ Wake me up when 2011 ends

Dagen började med att jag försov mig och mitt favoritpuder gick i golvet. Bra dag, det kände jag redan då!
Har grävt ned mig med sista plugget för denna vecka, bortsett från den kortare skoldagen imorgon efter en sovmorgon
Då var det det där med fredagar, vart ska jag imorgon? Till pappa, stanna i lägenheten, till mamma? Återstår att se, så att säga..
Well, tillbaka till det där plugget tillsammans med en kopp glögg

+ Jag är så glad att du är min


+ Är det här allt du blir så dör jag

Julia Johansson, foto: Jag
En jättebra kväll med min vän Robin har passerat och jag har skrattat käken av mig, som vanligt. Det är då allt känns så himla bra
Ska se ett avsnitt ur en serie med destination - sängen och drömma om sovmorgonen imorgon. Underbart!
Efter skolan imorgon cyklar jag vidare för lite spännande jobb. Jag är lite nervis trots att det inte är första gången. Nå väl, jag har gjort det förut
Trevlig helg i förväg på er!

+ I want to wake up with you next to me. Will you be there?

Julia Johansson, foto: Jag
Gode Gud, detta kan vara en av världens finaste vänner. Jag vill att hon ska veta hur mycket jag älskar henne och att jag hoppas att vi träffas snart
Finaste Julia, åh så jag saknar dig!

+ På dessa gator vill jag strosa runt med er igen, det var underbart

+ Jag ber till Gud att det inte var ett misstag

Och så idag var det söndag, igen? Jag sover en natt till hemma hos familjen och stiger upp innan satan imorgon för att åka med pappa till stan.
Jag längtar efter att mysa ned mig i min lägenhet, städa lite och framförallt julpynta. Vet ni vad? I år ska jag tjuvstarta lite. Det kan ju faktiskt inte skada tycker jag. Jag menar, någon vecka extra är ju bara mysigt! Det går ändå så himla fort de där veckorna
Well, nu ska jag kika på en film och dricka en kopp lapplandste som är så himla gott. Hoppas ni haft en fin helg!

+ Jag är glad att jag levde igår

Jag önskar dig världens härligaste fars dag pappa, det gör jag verkligen. Jag älskar dig. Och vet du vad? Jag är jätteglad att du är så rädd om mig
Till er, ha en fin dag ni också!

+ Jag ska blunda och ta mig igenom denna helg

Älskade fredag, jag vet aldrig var jag ska åka på dig, men nu har jag bestämt mig. Tror jag?

Hur som haver så tänkte jag blunda nu fram till måndag. Ha en fin helg kära ni!

11/11-11 - jag ska önska mig något bra. Jag vet bara inte vad ännu

+ De säger att dom bästa redan är tagna men dem ljuger, dem ljuger för vi finns ju kvar här

Julia Johansson, Foto: Jag
På kvällens lista står engelskaplugg, lite packning och andra avsnittet av Elsas värld på tv3play
Det får ni inte missa, kika på det {här}

+ Jag blev glad när jag fick godhjärtad

Virar in mig i en filt med en kopp te och tittar på en bra rulle. Mysig onsdagkväll! Hoppas ni haft en fin dag. Besos!

+ I adore you

Lillasyster, Foto: Jag

+ We are the kids from the 90's, we could be the last creatures on earth to have our birth year start with "one"

+ I love these boots

När kommer första snön? När kommer den för att stanna? Jag hoppas på att få plocka ned mina godingar från hyllan snart
Dem är i fel material för att traska runt i höstvädret med, men snart så! Inte sant? Det bästa av allt, dem är fodrade och döläckra på samma gång. Herrejisses så schysst!
Exclusive Matsumoto three, Från Nelly.com

+ Who I am, who I'm not, who I want to be

+ Ingenting hände men allting kom till ett slut

Och det var det höstlovet, tillbaka till verkligheten så att säga
Det tröstar mig lite att det är söndag "ta han om mig själv - dag" idag, trots att söndagar är väldigt underskattade från min sida
Gårkvällen spenderades med min vän Robin, bra film, skratt och vi var lagomt dryga. Det kändes bra!
I vilket fall ska jag nu göra lite lunch, ta en dusch och dröja ut på dagen så gott det går. Sedan avsluta med en fin film. Ha en fin söndag vänner!

+ Metallic

Den där toppen gina tricot hade i alla möjliga färger som passade till allt finns nu i metallic - även en mörkare grå av samma material
Känns som att jag väntat på den i evigheter och här om dan så hittade jag den i butik. Denna sitter som ett smäck i jämförelse med dem av bomullstyg
Well, 99 spänn, hur schyrre?

+ Nya pjucks

Hittade några ersättare till mina tidigare par som redan haft sina dar - blev tyvärr inte många
Dock så älskar jag dessa. Gubbklackar är ju minst sagt döläckert! Är inte denna modell den perfekta vardagsdojjan så vet jag inte vad

Låt sidan ladda och håll sedan musen över bilden för att se var dem kommer ifrån

+ Woke up in London yesterday, found myself in the city near Piccadilly

En god middag, söndergående fötter och en kopp cappuccino senare sitter jag nu här och är helnöjd över denna dag!
Provjobbningen på O'Learys gick jättebra, det känns i fossingarna skulle jag vilja säga. Men vad gör man inte, härdar antar jag!
Nu ska jag bädda ned mig i sängen och försöka bli varm. Det är nämligen iskallt i lägenheten - någon glömde stänga fönstret imorse..

+ When you're happy like a fool, let it take you over

Julia Johansson, Foto: Jag
Tillbaka till verkligheten efter helgen sitter jag nu med en kopp te och är tillräckligt nervis inför provjobbningen imorgon. Well, det ska nog gå bra!
Innan jobbet 16:00 så ska jag trippa på stan en sväng för att lugna ner mig lite, klämma på lite fina ting sådär. Det känns bra!
Kvällen ikväll är inte ung längre. För att inte bli lika sent som igår bäddar jag ned mig nu. Fred ut!
RSS 2.0