+ I'm gonna write you a love song

Ser du fortfarande vintern längst upp i min blogg? Tryck F5 för att övergå till sommaren. Hihi
Somrigt från gina tricot. Tror att jag handlat kläder för hela sommaren under denna veckan faktiskt. Vill ni se mer av vad jag inhandlat?

+ Barfota fötter genom hela stan

En bild från idag. Idag när det är åtta dar kvar tills sommaren börjar på riktigt. Idag när jag är så lycklig

+ Welcome to my home


Ny bustier från Lindex - tycker om den så mycket. Visst är den fin?

+ Lonely is hard to survive

Cyklandes med mina nya hörlurar på huvudet möttes jag av vattenkrigande studenter i skolan imorse. Detta resulterade en fartfylld och lite mer spännande dag än vanligt och den har varit riktigt rolig faktiskt! Stannade en stund i stan innan jag trampade hem och nu sitter jag här, i min vita soffa. Spenderar resten av kvällen med de sista deltagarna i Big Brother på TV11. Dröm sött

+ Jag blev en av dom som aldrig kommit hem

Detta mina vänner, det är det billiga superbalsamet. Efter sexton år har jag hittat det som är bäst för mitt hår
Eftersom att mitt hår är väldigt knasigt egentligen så vet jag inte ifall detta kanske skulle vara vilket balsam som helst för er? Det är nog möjligt. Men hur som haver så tänkte jag bara tipsa er lite om det. Mitt hår blir oredigt efter bara några minuter och jag måste använda lite balsam i det varenda morgon för att få ordning på kalufsen. Tack vare detta blir det däremot mycket lenare och det håller sig så nästan hela dagen. Favvis!

+ Märker du hur fort det går?

Att vakna upp till att solen lyser in genom fönstret måste vara bland det härligaste som finns - inte under sommaren klockan sju på morgonen då men nu när man uppskattar det så mycket.
Har svomorgon till efter klockan ett idag så jag börjar denna morgonen med att sitta en stund i solen och dricka en och en annan kopp te för att kunna få fram något ljud alls idag. Ha en fin torsdag kära ni!

+ Solen sken, vi stod vid stora scen och vi sjöng

Jäklar så underbart väder det är/var igår, och förhoppningsvis kommer att fortsätta vara. Ni vet den där känslan av att känna sig helt matt i kroppen när man suttit i solen ett bra tag, äntligen - jag älskar't! Njöt av denna melondrink i solen igår, fantastiskt!
Efter en dag med ett antal för många matteprov satt det fint med glasshäng på bryggan vid älven idag, fina Mimmi och Hanna gjorde min eftermiddag!
Har ätit en god middag och diskat lite. Innan solen går ned ska jag nu ut på en joggingtur innan jag avrundar denna tisdag. Hoppas ni haft en fin dag folks!

+ Jag älskar att du vet precis vilka strängar man ska dra i för att få mig sådär oerhört lycklig

+ Att känna att våren verkligen är påväg på riktigt

Innan jag trampade hem från skolan idag cyklade jag förbi på Make Up Store, igen. Min fantastiska foundation "Olive" hade sin sista dag idag så jag var tvungen att införskaffa mig en ny. Ska även prova deras kräm "ice cream time."

Det har varit superfint väder idag så jag, Hanna och Mimmi tog en promenad till Coop och köpte en mjukglass. Solen lyser ännu så jag ska lägga mig i värmen en stund sedan göra en väldigt tidig kväll. Har ni lika fint väder ni också?

+ Wonderful wednesday


Visst känns det som att det är måndag idag? Fantastiskt skönt med tanke på att veckan redan nått onsdag, vilket innebär att om ynka två dar är det helg

Slutade tidigt idag, åkte in till stan och fyndade en ny foundation från Make Up Store. Efter det fikade jag med fina Olivia på Wayne's innan jag åkte hem och satte mig i solen. Nu ska jag avrunda kvällen med lite skolarbete innan det är läggdags. Besos!
RSS 2.0