+ Would you live each moment like your last?

Och så var julen över och jag tänkte meddela att jag faktiskt lever!
Har haft det väldigt bra senaste veckan och jag har hunnit med en massa bra saker. Faktum är att det ser bara bra ut framöver också
På lördag skålas det nya året in och det känns väldigt bra. 2012, for God's sake, be amazing

+ Jag såg en stjärna falla

Sitter mysigt i pyjamas och ska precis titta i julstrumpan. Jag älskar att jag får känna mig som ett litet barn igen på julafton
I förrgår när jag och mamma åkte bil såg vi ett stjärnfall, ve ni vad jag önskade mig? Nej, det är en hemlighet. Men jag tänker på det extra mycket idag
Hoppas ni får en underbar julafton mina friends, and foes! Kärlek på er

+ Have fun, give them something to talk about


Mitt lilla badmonster till lillasyster, du är så vacker hjärtat. Foto: Jag

+ Vår tid är inte förutsedd, älskling, vi kan göra vad vi vill nu


Med axelskydd, krigsmålning, gröna pannband och iklädda svarta kläder lirade min klass innebandy idag - imorgon spelar vi semifinal innan vi tar lov
Det har varit en lite spännande dag idag. Skönt nog var skoldagen rätt kort och efter den så åkte jag in till stan för att inhandla det sista inför julhelgen
Jag känner en viss längtan till julafton nu när julstressen faktiskt är över för min del och allt skolarbete är bortgjort. Längtar ni efter en mysig julafton?

+ Himlen är annorlunda där

Türkiye, 2011
Har haft några mindre bra dar här hemma i lägenheten men imorgon väntas en innebandycup där jag spelar med några tjejer ur min klass. Kommer se allt annat än bra ut, men det blir lattjo! Well, ska gnugga matteboken i ögonen lite till innan jag viker in för ikväll. Besos!

+ With my bag full of memories

Julia Johansson i Maj 2011, foto: Jag

+ Det handlar om dig

Då var även jag klar med julklappsdonet och allt vad det innebär. Tänka sig att det är ynka nio dar kvar till självaste julafton. Denna tiden bara rusar förbi!
Det slog mig idag att vi även har skålandet av det nya året att se framemot, vad ska bäras då? För att inte göra mig själv förvånad så väntar jag nog till sista dag med det tror jag. Till jul bär jag i alla fall rött och guld, det är mysigt. Är ni färdiga med allt sådant?

+ I den här staden


Jag har en fin vän på besök hos mig. Vi har ikväll ätit gott, som igår, och vi har det riktigt mysigt
Efter god mat, julmys och luciatåg kommer jag att sova gott inatt. Hoppas ni haft en fin tisdag!

+ Blew every dollar that we ever made

Torsdag gott folk, fredagen är nära och det får mig att må riktigt bra!
Tog bussen till Umeå i eftermiddags med två fina vänner och strosade runt på stan i några timmar. Hemvägen kändes som att den tog tjugo minuter, den bjöd bara på skratt. Bra dag kort sagt! Lite don i lägenheten ska göras innan jag viker in årorna för denna kväll.
En sovmorgon väntar mig imorgon, highfive!

+ Hur andra människor bor

Tillbaka i lägenheten efter en lugn helg. Har fått sova ut och är hyffsat laddad inför den kommande veckan som stämplar "plugga röven av dig" i min panna.
Tänkte nu avsluta helgen med att somna till en bra rulle. Hoppas ni haft en fin helg!

+ I en tid då inget hände, i en stad som alltid sov

Michelle Holmqvist, foto: Jag
Med en kopp choklad och en lussekatt sitter jag och funderar om jag varit med om en första december utan snö på backen, visst bor jag i norrland?
Började dagen lite mysigt med att titta på julkalendern och öppna en lucka ur chokladkalendern jag fick av mamma, hon är så söt
Resten av dagen bjöd bl a på dans i några timmar nere på E4an och det var minst sagt rätt roligt
Snart är torsdagen slut vilket betyder att härnäst kommer fredag. Veckorna går så fort att jag inte hinner med, men det är bra hur som haver!
RSS 2.0