+ My new baby

Titta vad jag köpt mig!!! Efter alla dessa år med min lilla 1000D har jag nu skaffat mig en redig kamera som jag redan är tokförälskad i, oj vad jag gillar den!! Det kommer att komma betydligt fler och bättre bilder framöver - jag lovar! Det var alltså min lilla nyhet till er.

Något jag också hade tänkt berätta är att vi nu tryckt 50 exemplar av vår bok, hur sjukt är inte det? Efter allt slit är vi äntligen klara! Jag hade tänkt göra ett inlägg om det men det får nog bli senare. Nu ska jag spendera resten av kvällen framför film med den bästa jag vet. Sov gott vänner!

+ American silver eagle

Sweater from Bikbok
 
Har glömt visa denna oerhört mysiga och samtidigt döläckra tröja jag inskaffat. Jag älskar den! Har även en annan fantastisk sak jag ska visa er senare (!!!!wiho spännande). Någon som kan gissa vad det är?? (Något jag längtat efter i fleera flera år efter och äntligen tagit tag i och skaffat mig..) To be continued...

+ The perfect belt

Belt from Ginatricot

En ny i min samling.. Jag kan verkligen inte få nog av bälten!

+ Silvery

 
Har lite nyinskaffade prylar i silver. Bland annat dessa ljuslyktor från H&M Home, halsbandet från Ginatricot och nagellacket från Depend. Provade lacket på en nagel och det såg såå bra ut. Har länge letat lack i både silver och guld och nu har jag åtminstone hittat det perfekta i silver. Har köpt två i guld som jag dock inte hunnit prova ännu men jag hoppas att även dom ser lika bra ut!

+ Get me with those brown eyes, baby

Yesterday's outfit / Shirt from Bikbok, Pants and rings from Ginatricot, Shoes from Dinsko, Faux fur is my little sisters

+ The little white faux fur

 
När jag var hos min mamma i helgen provade jag min lillasyster Fridas söta pälsväst. Har alltid tyckt att den är så himla fin men jag har aldrig provat den. Hon är liksom 6 år gammal så vem trodde att jag skulle kunna ha den? Inte jag i alla fall. Men den satt som smäck och snäll som hon är så lånade hon ut den till mig. Jag bar den igår så jag tänkte visa er senare. Så, tips till alla er som har lika dålig ekonomi som mig - låna kläder av era 11 år yngre syskon. Det äger.

+ Någon favorit?

Fyra av mina senaste klädval jag lagt upp. Har ni någon favorit? Berätta!

Ikväll ska jag glo på en massa serier i Viktors famn och dricka mängder av ramlösa. Ramlösa och loka är mitt liv, Viktor också såklart. Och min familj, ni äger. Jag älskar er och är så oerhört tacksam att ni finns.
Imorgon kväll ska jag göra samma sak som ikväll. Jag behöver mycket vila just nu känner jag. Får de 8 timmars sömn jag behöver men trots det är jag helt slut när jag kommer hem vid 18:00 efter skola och jobb på boken. Men jag ser väldigt ljust på när boken är klar för jag kommer vara så-himla-stolt över oss. Jag är så spänd och förväntansfull att jag spricker snart samtidigt som jag kan gråta vissa kvällar för att jag är så stressad och trött. Men det är det värt det, det känner jag på mig.

+ Something new

Några utav mina senaste inköp när det gäller tröjfronten som jag inte visat er. Den Céline-inspirerade tishan är en ny favorit! 1: Vero Moda // 2: Gina Tricot // 3, 4 & 5: Bikbok // 6: Vero Moda

Efter en himla rolig och trevlig helg har jag legat i förkylning och feber både igår och idag. Viktor kom hem för ett tag sedan och vi ska nu laga middag och sedan börja se någon ny serie nu när vi sett klart The lying game. Ha en fortsatt fin tisdag!

+ Good morning saturday

Börjar morgonen med lite varm glögg. Jag älskar glögg. Glögg har en stor plats i mitt hjärta och jag är såå glad att dom börjat sälja det nu! 
Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällens halloweenbravader! Vad jag är får ni (förhoppningsvis) se senare, hehe. Ha en fortsatt trevlig kväll kära ni!

+ All I need is you here right now

Today's outfit / Jacket and top from H&M, Pants from Gina tricot, Clutch from Cubus, Bracelets from Veromoda and Bikbok

+ San Diego 57

Today's / Top from Gina tricot, Jacket from Melba, Shoes from Dinsko, Rings from Gina tricot, iPhone-skin from Bikbok

+ My new babies

Köpte in dessa skönheter för två veckor sedan och jag älskar dom! Hade tänkt bära dem idag så isåfall får ni nog se dem på senare. Nu ska jag in till stan för lite shopping och lunch med min lillasyster som kommer hit och bor hos oss till imorgon. Ha en fin dag!
RSS 2.0