+ 0 days left

 
 
Nu är vi klara för att åka till Kemer i två veckor! Har förberett lite inlägg som kommer att dyka upp här då och då under tiden jag är bortrest eftersom att jag inte vet ännu om jag kommer blogga från utlandet eller inte. Det kommer alltså inte eka tomt här i alla fall! När jag kommer hem ska jag däremot dela med mig av en massa roliga inlägg! 

Ta hand om er, hörs snart!

+ White satin

 
Nytt, superfint nagellack från Chanel, no 459, white satin. Ska fixa mina naglar sommarfina med det imorgon så jag visar er senare!

+ Coral & white flowers

 
 

Me yesterday wearing/
Top, Blazer & Skirt from Gina tricot, Watch from Michael Kors, Bracelets from Ur & Penn, Shoes from H&M, Wreath by me

+ Glad midsommar!

 
Me this afternoon/ The whole outfit will be up on the blog tomorrow, saturday

Önskar er alla en mysig och trevlig midsommar, I love you

+ New hair

 
Haircut av duktiga Klara idag. Okej, förebilden tar nog alla rekord i slitna toppar. Oh, my, god. Men nu är det fint igen! Hädanefter ska jag ta hand om mitt stackars hår..

+ Me and my Yollibox

I söndags blev jag förkyld som bara den och det är 11 dar kvar tills vi åker utomlands. Inte så jäkla bra tajming alls.
Har laddat upp med halstabletter, nötter, massa vitaminrika frukter och bär + bästa yollibox. Ska spendera resten av dagen framför Switched at birth och be till Gud att jag slipper vara sjuk hela veckan. Ha det bra kära ni!

+ Happy b-day my love

 
Idag är det ingen vanlig dag. Idag fyller min underbara, älskade pojkvän 20 år. Jag älskar dig så oerhört mycket, grattispussar på din födelsedag♥

+ Summer nails

 
Pysslade med nagellack och glitter på naglarna ikväll
 
Upd. Underlack - Essie Grow stronger, Nagellack - Essie Allure, Glitter & Diamanter - H&M

+ As corals

Mitt absolut sista köp i klädväg innan kommande utlandsresa enligt mina sparplaner - ett sött linne från H&M för ynka 75 SEK. Har letat efter ett fint plagg i denna färg länge och här är det. Har även en dille på smala axelband när det gäller linnen och klänningar, det är ju så fint. Detta är därför det perfekta linnet. Som gjort för mig hihi. Vill bli brun och bära det en varm sommarkväll

+ Cut-out dress

 
Kan inte beskriva lyckan inom mig som uppstod när jag skrollade runt H&M’s nyheter en torsdagseftermiddag och upptäckte den här klänningen. Jag vet att Topshop haft en liknande för något år sedan som jag suktade efter men inte hann få tag på. Kan ni tänka er att jag blev glad när jag hittade denna för 149 SEK i butik förra veckan? Crazy

+ I need your inspiration




Hej på er! Nu har jag varit borta alldeles för länge härifrån tycker jag.. Har jobbat tre helger i rad och haft fullt upp i skolan. Nu har jag däremot tagit sommarlov, SÅ härligt. Är ledig från jobb i nästan två veckor också. Shit, vad ska jag göra? Har åtminstone tänkt spendera massa tid här i och med att jag åker utomlands snart. Har även lagt upp ett träningsschema för dessa veckor så jag kan hålla mig sysselsatt med någonting i alla fall. 


Nu när jag ska ägna en massa tid till bloggisen, vad vill ni se mer utav här? 

+ Hanna & Emil

Fick äran att fota min vackra vän Hanna och hennes pojkvän på balen igår
Kan inte säga annat än att jag är så himla stolt! Finaste, finaste ni ♥

+ Little black dress

Wearing/ Dress & earrings from Gina tricot, Bag & watch from Michael Kors, Sunnies from Bikbok

+ Details

 
Hej och förlåt för lång frånvaro!

Har jobbat i helgen och haft fullt upp! I fredags kväll var jag på äventyr med goda vänner bland vattenfall för bad och fiske. Grymt kul! Annars har jag befunnit mig på jobbet under helgen. I förra veckan var det ju så härligt väder och jag låg mestadels på en filt i solen eller hade picknick med mina tjejer!
 
Kunde inte klaga över att förra veckan tillät barbent klädsel heller, så himla skönt. Här är en outfirre jag bar då. Fler bilder kommer upp senare ikväll! Ha en fin dag!
RSS 2.0