+ I don't believe that anybody feels the way I do, about you now


 
White tuesday.. Knit and rings from Bikbok, Shorts from H&M, Shoes from Nelly, Clutch bag from ginatricot
 
Sitter ute i solen och har precis ätit brunch. Ska nu cykla iväg till jobbet igen. Tar bussen om några timmar till min prins för att spendera några dar där. Har ni sol hos er idag?

+ Monday

Nu är jag tillbaka från min semestervecka och redo för jobb. Slutar klockan 18:00 idag och tänkte därefter ta en tur på min longboard och sedan spendera resten av kvällen under täcket när det ändå är så dåligt väder. Har dragit på mig en förkylning jag skulle vilja bli av med så det passar rätt bra. Nu ska jag cykla iväg mot jobbet igen, ha en fortsatt fin måndag!

+ If happy ever after did exist, I would still be holding you like this

Some things I've bought this week.. / Knit and shorts from gina tricot, shoes from H&M, rings from glitter

+ Vi kallar det kärlek

Sol och bad på Viktors sommarställe. Härliga sommar.. Vad gör ni idag?

+ En dag i staden

New wallet, from KappAhl
 
Denna dag började med rätt dåligt väder så vi bestämde oss för att åka till stan för lite shopping. Strosade runt där med hjärtat till halv fem någon gång när vi åkte vidare till Stackrönnan för räkmacka till middag. Så himla gott! Fick med mig en del plagg och dyligt från stan som jag tänkte visa upp senare. Ikväll har solen tittat fram och vi funderar på att åka ut och fiska. Trevlig kväll på er!

+ If "happy ever after" did exist

 
 
Näst sista jobbdagen innan min semester avklarad. Under tiden jag inte varit så närvarande här har jag spenderat tiden där, på jobbet. Annars har jag försökt ta vara på sommaren, umgåtts med fantastiska människor, min Viktor, solat, badat och ätit gott.. Just nu står min prins och grillar i solen och ikväll ska vi bara vara. Önskar er en trevlig lördag och fortsatt fin helg! Kärlek
RSS 2.0