+ Sthlm Weekend

A yummie breakie a few weeks ago
 
Hej på er! Ber om ursäkt för den sämsta uppdateringen i min blogghistoria den senaste.. månaden? 
Måste bli bättre på det, älskar ju att skriva här
 
Fullt upp har jag inte direkt haft. Lite jobb varvat med plugg, träning, fester och myskvällar har jag levt på den senaste tiden. Idag går planet till Stockholm för mig iallafall, så i helgen har jag däremot fullt upp. Ska ta vara på tiden i huvudstaden, shoppa, se Avicii och bara leva i fyra dar. Kommer bli gryymt
 
Ha en underbar helg allihopa!

+ Don't ever quit

 
Spenderar typ halva mitt liv på gymmet nu känns det som. Nej men i stort sett varenda kväll i veckan spenderar jag någon timma där, så jävla underbart. Idag tränade jag armar och rygg med Michelle. Testade bänk för första gången och klarade utan problem 35 kg. Så, jävla, sjukt. 
 
Nu ska vi iväg på bowling, trevlig kväll gott folks!

+ Ben & Jerry's lågkalori

 
Idag gjorde jag en egen variant av Ben & Jerry's Cookie Dough glass. Jag gjorde först kaksmeten enligt deras recept men bytte ut ingredienserna lite för att få den lite nyttigare. Gjorde sedan små kulor av smeten som fick ligga i frysen en stund innan jag blandade ner dem i GB's lättglass. Gjorde även kakor av halva smeten, sjuukt gott blev det! 
 
Nuuu ska jag iväg på gymmet, trevlig kväll!

+ Breakie at it's best

 
Dagens frulle som bestod av yoghurt med nyttig topping, finn crisp med keso och avokado och en frisk smoothie. Så, jäkla, gött!
Har druckit smoothie till frukost i princip varenda dag nu i tre veckor, mmm det är så himla gott..
 
 
 
RSS 2.0