+ Bikinis under 100-lappen



Just nu har Members rabatt på snygga bikinis från Wonderland. Valde ut några favoriter som ligger mellan 42 och 89 kronor!
Klicka HÄR för att gratis bli medlem och kunna handla hos Members
 

+ Too Faced


Favoritbas från Too Faced - ni hittar den HÄR

+ 100 Dresses 100 SEK


Passa på att fynda klänningar inför studenten, balen och sommarens alla festligheter innan 26/3 HÄR

+ New babes


Nya klackar från Nelly.com som jag är helt förälskad i, så jäkla snygga jag dör. De blir minst sagt perfekta till studenten!
Dessa är tyvärr slutsålda i beige, finns ett fåtal kvar i svart men de kommer förhoppningsvis in igen. Ni hittar dem HÄR

+ Real Techniques

 
Nya underbara sminkborstar från Real Techniques, I'm in love
Ni hittar dem HÄR
 

+ Details from my apartment

 
Detaljer från min lägenhet. Ny vas och två nya lampor med fot av plexiglas som jag är helt jäkla förälskad i..
 
Hade en helt fantastisk helg i Stockholm förut och i helgen jobbade jag arslet av mig haha. Mitt sista sportlov har tagit slut också, tog det bara lugnt här hemma, shoppade på internet, tränade och jobbade dessa dagar. I veckan kör jag verkligen all in med träningen, mår så jäkla bra då. Det plus vädret är den absolut bästa medicinen just nu. 66 dagar till Aiya Napa med mina tjejer, aahh vad jag längtar till sommaren!
RSS 2.0