+ Work out

Shoes form Nike
 
Har den värsta träningvärken någonsin. Kan inte röra mig utan att det känns som om någon slagit mig hårt med ett baseballträ. Tränade rumpa med Michelle i måndags och i tisdags dödade jag 4,5 h på gymmet då jag tränade mage och rygg och därefter armar och bröst. Jag brukar knappt känna någon träningsvärk alls när jag stretchar så jag är innerst inne glad att jag har såhär ont, haha..

+ Gellack

 
Har ju som sagt hållt på med gelenaglar hemma nu i några månader och dessa gjorde jag på mina egna naglar inför nyår. Dock råkade jag förstöra dem när de drar åt sig färg från brun utan sol men jag ska definitivt göra om dessa framöver. Så fint med vita naglar!
 

+ New boots

 
Shoes from Johnny Bulls
 
Fick dessa underbara boots av mamma i sen födelsedagspresent. Har redan hunnit använda dem flera gånger, älskar dem! 
 
RSS 2.0