+ Bloppis!

 
 
 
Nu har jag äntligen tagit tag i detta och här kommer bloppisen jag lovat!

Är ni intresserade av något, maila mig på [email protected] eller kommentera detta inlägg och lämna din mail.
Är vi vänner på facebook går det bra att höra av sig där!

Sakerna kan tas till Skellefteå och Malå. Om något ska skickas tillkommer fraktavgift. Paketet skickas när pengarna kommit in på mitt konto.
Hoppas ni hittar något!

OBS. Inlägget kan se konstigt ut via mobiltelefon.

 
 
1.Svarta boots från dinsko. Använda ungefär en vinter. Storlek 38. 80:- SÅLD
 
 
 
2. Höga converse. Grå/gröna i färgen. Använda några gånger men de är i fint skick! Storlek 38. Startpris 250:-
 
 
3. Höga converse från Turkiet (inte äkta)  SÅLD
 
 
4. Klackar från H&M. Aldrig använda. Storlek 39. 80:- 
 
5. Kilklackar från H&M. Endast använda 2 gånger när de är lite för stora för mig. Storlek 38. 120:-

 
6. Platforms i mockaimitation från dinsko. Använda 3 gånger. Storlek 38. 150:- SÅLD
 
 
7. Kängor från Dr. Martens, den blanka modellen. SÅLD
 
 
8. Vita gladiatorsandaler. Inte använda mer än 3 gånger. Storlek 38. 40:-
 
 
9. Väska från H&M med långt, justerbart axelband. Använd en kväll. 60:- SÅLD
 
 
10. Justerbart bälte från Bikbok. Storlek M. 40:- SÅLD
 
 
11. Runda solglajjor. Som nya! 30:- SÅLD
 
 
12. Vit, mysig tröja från Ginatricot. Strl M. 80:- SÅLD                           13. Grå blus från Vero Moda. Strl L. 50:-
 
 
14. Grå tröja med tryck på fram & baksida, från Ginatricot. SÅLD
 
 
15. Gråa, elastiska jeans från H&M. Som nya. Strl 38. 40:-        16. Blå jeans från Vero Moda. Aldrig använda. Strl 40. 80:-
 
 
17. Brun t-shirt från Bikbok. Aldrig använd. Strl XS. 50:-   18. Linne från Ginatricot. Använt en gång. Strl L. 40:-
 
 
19 Byxa från Ginatricot. SÅLD                                                                                   20. Jeans från Nelly.com SÅLD
 
 
21. T-shirt från Vero moda med glitter i olika färger på ena sidan.                   22. Blommigt linne från Cubus. 
Anänd 2 gånger. Strl L. 70:-                                                                         Som nytt! Strl 38. 40:-
 
 
23. Linne från Vero moda. Strl S. Använd 3-4 gånger. 50:-                         24. Stickad tröja från H&M.SÅLD
 
 
25. Jeansväst från ginatricot.SÅLD                                  26. Randig tröja från Bikbok. Använd 2 gånger. Strl S. 70:-
 
 
27. Grå/lila blus. Aldrig använd. Strl M. 50:-                                                     28. Oversize t-shirt från Cubus. Använd 2-3 gånger. Strl L. 50:-
 
 
29. Stickad tröja från Ginatricot. Använd 2 gånger. Strl S. 80:-   SÅLD                 30. Likadan som tröjan bredvid men vit. Strl M. 80:-
 
 
31. Gul stickad tröja från Cubus. Använd 2-3 gånger. Strl M. 60:-              32. Vit tröja från Bikbok. SÅLD
 
 
33. Blommig kjol från JC. Använd 1 gång. Strl S-M. 50:-                                 34. Oversize t-shirt från Cheap Monday. Storlek L. Använd 1 gång. 50:-
 
 
35. Grå, långärmad klänning. Använd 1 gång. Strl 38-40. 70:-                    36. Blommig tröja från Bikbok. SÅLD
 
 
37. Ärmlös byxdress från H&M med resår i midjan, fotleden och över brösten.   38. Pälsväst från Vero Moda.
Aldrig använd. Strl 40 men jag skulle säga att den passar 38. 70:-                    Använd 1 gång. Strl L. 100:-
 
 
39: Vår/höstjacka från Cubus. Använd några gånger men den är som ny!         40: Lite varmare kappa från Cubus
Strl 38. Startpris 170:-   SÅLD                                                                          Aldrig använd. Strl 38. Startpris 150:-
 
 
41. Shorts i läderimitation. Aldrig använda. Strl 36. 80:-
 
 
42. Jeansshorts från Bikbok. Strl M. 60:- SÅLD
 
 
43. Magtopp från Ginatricot. Använd 2 gånger. Strl M. 40:-
 
 
44. Magtopp från Serious Sally. Strl XS. Använd 2 gånger. 40:-
 
 
45. Bikiniset från Cubus. Aldrig använd. Underdel strl 36 och överdel strl 40 (en liten 40, skulle säga att den är en 38) 50:-

+ Sneak peak//bloppis

Här ser ni lite av vad som komma skall på min lilla bloppis här i blöggen. Kan dock säga att det är dubbelt så mycket än det på bilden så jag hoppas att ni är på hugget nu! Jag slänger upp bloppisen på söndag kl 18:00. Ses då!

+ I pray to God every day to keep you forever

Onsdag idag och imorgon kan jag både säga helg och lov. Tacka Gud för det vettja.

Idag har jag fikat med mina finaste tjejer (älskar er så jävla mycket vet ni det!!), strosat runt på stan en stund innan jag åkte hem och körde ett benpass och sprang en runda i kvällssolen med Viktor. Har mått så himla bra idag men nu vill jag bara att det ska bli en ny dag så att jag får börja om där jag var imorse. Ska krypa ned bredvid min stora kärlek och göra en tidig kväll. Hörs imorgon!

+ Banana pancakes

 
Dagens lunch efter en löprunda i solen! Det är så himla härligt ute idag så jag passade på att ta en tur. 
Nu sitter jag och dricker ett glas sojadryck med smak av choklad, äter jordgubbar och funderar om jag ska ta tag i bloppis som jag lovat. Sjukt vad jag har saknat färska jordgubbar förresten! Har inte ätit det sedan i somras tror jag och det är ju så hiimla gott. Köpte två paket på Ica idag haha. Jordgubbar kan man inte få för mycket av!

Här hittar ni recept på bananpannkakor. [link]

+ SS/XIII

Under nästan ett års tid har Fanny Lyckman i hemlighet arbetat med sin kollektion för Estradeur och idag, 21 Mars släpptes den. 
Det märks tydligt att det är hennes kollektion och det tycker jag är så jäkla ballt! Hade gärna ägt några av plaggen och platåskorna, hur grymma är dom inte? I övrigt är den vita collegetröjan med kedjor på, toppen i kontrastmaterial och de ljusa jeanshortsen mina favoriter! Vad tycker ni om kollektionen?

Kolla in vad som trillat in hittills [här]

+ Whoever said money doesn't buy happiness didn't know where to shop

Så länge jag kan minnas har jag velat ha en vit handväska. Det ser så himla fint och lyxigt ut haha.. 
Idag köpte jag mig i alla fall en! Jag är supernöjd. Den är sååå snygg! Kommer från Lindex kollektion Holly & Whyte. 

Skönheten hänger just nu på min klädställning och jag kikar dit hela tiden. Kan inte låta bli att längta ihjäl mig efter sommar nu!

+ Hello Monday

Hej finisar! Ny vecka och nya tag! 
Denna veckan kommer att gå åt till plugg, kvalitetstid med pojkvän och återhämtning från tidigare vecka och helg. Har somnat sent och vaknat tidigt på senaste men jäklar så kul jag haft! 

I lördags befann jag mig klockan 10:00 på Mollys för hårfix av proffsiga tjejer och sminkning av Make up Store inför visningen senare under kvällen! Showen gick hur bra som helst och fan vad grymma alla var!! Efter visningen blev vi kvar till klockan två då vi drog oss till Erik och Mimmi där vi slaggade. Kvällen var den roligaste på väldigt länge, hade så sjukt kul! Hade gärna visat upp lite bilder men min kamera följde tyvärr inte med. Vi blev plåtade innan visningen så om jag får tag på bilder så lovar jag att visa er senare!

Just nu sitter jag och glor på weheartit och bläddrar i nya SOLO mode, heelt underbar tidning. På bilden ovan ser ni förresten produkter från goodiebagen i lördags! Läppstift & skugga från Make up Store och torrschampo från Matrix.


+ Yellow

+ Strawberry smoothie, nervousness and a fashion magazine

En bild från en vilopaus idag. Är så himla trött just nu och imorgon ska jag stiga upp tidigare än jag någonsin vaknat på en skoldag. Dock är det inte en vanlig skoldag som väntar utan imorgon är det vad jag och mitt lilla älskade företag väntat så länge på - UF-mässa! Är riktigt taggad och riktigt nervös!
Det kommer bli kul!
 
Under kvällen imorgon är det även genrep för en hårvisning jag ska gå på lördag och detta är jag minst lika nervis för!! Shit jag ska gå och lägga mig nu och somna ifrån den där jäkla nervositeten. G'night!

+ Månadens glossybox

Detta är vad min glossybox innehöll denna månad. Kräm från Model Co som kan användas på både läppar och kinder som ger en rosig ton, body lotion med naturliga ingredienser, batiste torrshampo, hårolja, läppenna från Model Co och presentkort på zalando.se.  Är så jäkla nöjd! Älskar när det medföljer saker som jag funderat på att köpa! Håroljan, läppennan och hudkrämen är mina favoriter och jag har använt dem alla i stort sett varenda dag sedan boxen kom vilket var en vecka sedan. Håroljan luktar så jäkla gott att jag blir sugen på att dricka upp den haha!

Prenumererar ni på glossybox? Isåfall vad fick ni med er? 

+ Yesterday's

Yesterday's outfit/ Blouse from H&M, Jeans from Ginatricot, Cap from a random market, Shoes from H&M

+ Green breakfast

Såhär såg min frulle ut idag - grön och fräsch! Jag gjorde vaniljyoghurt med kiwi och jordgubbar, grönt fruktte, och så en kiwi på sidan av där! 
Har suttit och kollat runt på lite webshoppar, hittat fler saker till bloppis och nu ska jag läsa bok och springa en sväng. Men jag har inte bestämt mig för vilket jag ska göra först. Solen skiner så jag ska nog ut på en runda medans det är fint ute! Hörs snart!

+ Run bitch run

För någon timma sedan avverkade jag ett benpass, en löprunda i vinterkylan och sedan gick jag in på Ica en sväng för inhandling till kvällens middag. Kyckling med stekt sparris, sallad och vitlökssås - så jäkla gott!! 

Jag och Viktor har precis ätit och nu ska vi börja möblera om i lägenheten helt och hållet. Har längtat så himla mycket efter det och äntligen kan vi börja! Hoppas det blir bra. Kan visa er senare när vi är färdiga. Vi behöver dock inhandla endel saker innan vi är nöjda men det ska nog inte dröja så länge! Vad gör ni ikväll?

+ Thank god for holidays

Imorse ville jag aldrig kliva upp ur vår underbara säng. Alltså dubbeltäcke i dun toppar fasiken en av de bästa uppfinningarna. Eller räknas det som uppfinning ens? Ja det är bland det bästa jag vet i alla fall. Något underbarare var ju att jag faktiskt kunde ligga kvar i sängen huur länge jag ville eftersom att jag har en veckas ledighet framför mig. Det känns så-himla-bra!

Steg upp för någon timma sedan och gjorde god frulle. Yoghurt med blåbär och en kopp homemade chai tea. Sedan två avsnitt Top Model Sverige på det! 

Idag har jag inga planer. Landade i läggan igår efter en jobbarhelg så jag tänkte bara slappa, kolla igenom garderoben och planera lite inför kommande bloppis! Hörs sen!

+ Söndagmorgon med Mollygumman

 
Viktors föräldrar skaffade hund för några veckor sedan. Hon är så himla fin och go! Och pussjuk hihi.. 

+ Vad tycker ni om en bloppis?

Idag på jobbet insåg jag hur mycket saker jag har som jag inte använder och som knappt är använda alls. Saker som är för stora eller för små eller som jag helt enkelt inte använt på ett tag eller inte känner för att använda. Vad skulle ni tycka om en bloppis här? Har aldrig haft en sådan och det hade varit kul att testa. Jag tänkte då sälja klädesplagg, skor och väskor. Bland annat några av sakerna från bildernna ovan, men också en massa mer! Låter det bra??
RSS 2.0