+ Right now

 
Hej på er, längesedan sist. Hur det är med mig? Tackar som frågar. Det är gött, jag har precis landat i soffan efter att ha tagit mitt sista höstlov ever. Har kört på som attan i veckan med skoluppifter och körkortsplugg men nu är allt förutom det där drivinglicenset kvar och det är väl det enda jag kommer fokusera på nu skulle jag kunna säga. För övrigt har Viktor och jag flyttat in i lägenheten igen efter alldeles för många veckor på camping under renovering av vattenskadan. Känns bra det också, vi har nytt och fint badrum, weho!
 
Nu ska jag se Revenge med the one I love. Hoppas ni mår fina fisken, g'night

+ Three beauties

 
Johnny Bulls boots, Marc Jacobs iPhone case, Michael Kors bag
 
 

+ Wrap your arms around me

Rings from H&M, Jacket from Lindex

+ So cozy

 
Jacket from Lindex, Wallet from Marc by Marc Jacobs, Jeans from Gina tricot

Ny mysig och varm jacka. Ni hittar den på Lindex!

+ So far but still so close

 
Sedan april 2012 har jag jobbat extra på Frasses under helger och lov eftersom jag kände att jag behövde lite extra pengar när jag flyttade hemifrån. Hade jag inte gjort det hade jag absolut inte kunnat lägga undan så mycket pengar som jag kan idag. Trots att man inte flyttat hemifrån så är extrajobb en så himla bra grej att ha både när det gäller ekonomi och erfarenhet till framtiden.
 
Innan jag började jobba där var jag rätt blyg och inte helt bekväm i att prata med människor jag inte kände. Sedan dess har jag växt enormt mycket som person och samtidigt utvecklats väldigt mycket inom försäljning som jag idag tycker är jättekul!
 
På metrojobb.se finns massor av olika lediga jobb runt om i Sverige som jag tycker att ni ska spana in! Det känns så sjukt att det är dags för mig att kika på högskoleutbildningar nu. Har ingen aning om vad jag vill bli och det finns ju så himla mycket att välja mellan som verkar intressant. Försäljning, mode, design och mycket mer är sådant jag skulle vilja arbeta med. Ska bli kul att se var jag hamnar om 10 år, gaah..

+ Nike air force 1

 
Vet inte hur länge jag drömt om dessa skor men vi pratar år. Fick dem av min bästa pojkvän i födelsedagspresent igår och jag är så jäkla lycklig!!

+ Todays outfit

 
Wearing/ Clothes from Gina tricot, Bag & Watch from Michael Kors
 
Hej på er! Har haft en supermysig födelsedag hittills med finaste tjejerna på café. Nu ska jag fixa lite saker innan Vikor och jag ska iväg och äta middag på Allstar. Puss

+ Turning 18

 

+ Hello October

Me today, wearing/ Top & jeans from Gina tricot, Wallet from Marc by Marc Jacobs, Shoes from Duffy, Jacket from [here]
 
Jag har gått omkring i min fuskpälsjacka och slappa jeans idag. Varit på mysiga inredningsbutiker och haft en jäkla huvudvärk. Nu ska jag ha duscha och ha myskväll. Imorgon är en spännande dag hihoo..
RSS 2.0