Jag vänder allt upp och ned och tillbaka på nytt igen



foto: Jag modell: Julia Larsson
en bild från skolan idag

Nu gör jag om denna bloggen helt och hållet - kommer bli söft för jag är jättesugen på att börja blogga som vanligt igen!

Sunday - to be continued


Foto: Jag Modell Julia Johansson

Nu har jag satt mig bekvämt i mitt nya lilla krypin.
Imorgon börjar skolan och förövrigt har jag en massa i lägenheten att fixa efter en vistelse på Ikea.

Min dator är tyvärr kvar hemma i Malå - tillbaka om ett tag när jag fått tag på den, fred ut!

När man går ensam på en landsväg och kommer på sig själv att fånle åt "mitt hjärta blöder", då är det bra


Foto: Jag Modell: Linnéa
Springer över ängen och spenderar kvällen med en supertjej. Besos!

Bärplocksafton och blåbärspaj


repris, Foto: Jag Modell: Lillasyster

Jag och min syster tog en tripp i skogen ikväll och det resulterade en del hinkar med bland annat blåbär, hallon och svarta vinbär.
Blåbärspajen kom precis ut ur ugnen och nu ska vi mysa ner oss med "Bad Teacher" vilken jag har fina förhoppningar på.
Hoppas ni haft en lika härlig Onsdag, ni också!

// Du tittar på mig och skrattar för att jag inte är som du, jag tittar på dig och skrattar för du är precis som alla andra


Två porträtt på mig & världens finaste syster från Türkiye - hon som för övrigt kommer hem från söra Sverige idag. Jag längtar!

Brustna hjärtans höst

photo; ,'.
Känner ni hur kallt det börjat bli när höstvädret håller på att falla in med en väldans fart?
Trist nu när det varit så många regniga dar men jag ser framemot hösten faktiskt.

Mörka kvällar med te och tvtittande, pannkakor till frulle, en massa vackra färger och fina platser att fotografera på. Främst ser jag framemot att få strosa runt i kängor och stickade kläder samtidigt som det varken är iskallt eller varmt ute - så himla mysigt

Synd att hösten inte varar så länge.. Årstiderna skulle kunna bestå av bara sommar och höst. Hur härligt skulle inte det vara?

Our deficiencies make us human

Foto: Jag
I helgen har jag ägnat mig åt att pyssla i min lägenhet en massa. I veckan är jag hemma för att få lite ordning efter röran jag ställt till & även fixa min dator som åker med mig till Skellefteå till helgen. Då flyttar jag på riktigt skulle man kunna säga. Efter en sväng på Ikea ska allt vara klart & jag längtar som en tok..

Nu blir det tv:kik och frukt i mängder - min specialitet, hihi

Godmorgon & ett tips till er som vill få fler läsare


Godmorgon! Eller klockan är elva, jag vaknade faktiskt för flera timmar sedan.. Anyway
Har packat ur mitt rum idag också och precis satt i en tvätt. Nu ska jag slänga mig i duschen och
sedan iväg för att träffa en efterlängtad vän. Vi har inte umgåtts något under hela sommaren så det blir soft!

Vad skrev jag som rubrik? Jo, jag hittade en sida som heter http://www.bloggriket.se/ där du snabbt och
enkelt lägger till din blogg och den rankas upp desto fler som klickar på länken. Mycket bättre än bloggtrafik tycker jag!

Dearest sister, I love you

Bilder tagna våren 2011
Foto: Jag Modell: Wilma

Vår tid är inte förutsedd, älskling, vi kan göra vad vi vill nu

"Sådant som kommer upp igen bara för att jag känner att, det verkligen är så.."
Halva dagen har jag kikat runt på en massa sagolika ting som jag vill placera runt omkring mig. Väntar på pappsen som kommer hem med Thaimat på en stund.
Ikväll ska jag börja packa ur mitt rum

Jag blir hellre ensam än lycklig med någon annan

Lördagen bjöd på en runda på stan med syster och sedan svängde vi förbi min lägenhet och lämnade lite nyinförskaffade stuffs. Nu myser vi ned oss i soffan framför en film och en massa gott. Haa det gött!

Jag älskar när du borrar in ditt ansikte mot min hals och säger att jag luktar gott

Tillbaka från mina jobbveckor och jag har lärt känna unika människor, sett en massa fina dagar, haft en underbar kväll med en helt fantastisk
och fått min lägenhetsnyckel - jag mår så bra som jag kan må ikväll. Jag hoppas ni gör det också!
Kärlek
RSS 2.0