+ Boy you got my heartbeat runnin' away

Today's outfit / Bomberjacket from H&M Man, Top from Åhléns, Jeans from Bikbok, Shoes from Truffle, Wishbone-necklace from Gina tricot
 
Det kändes inte alls lika jobbigt att stiga upp och se att snön föll idag som igår, snarare lite mysigt faktiskt. Det handlar nog om att vänja sig. Hur som. Idag har jag illustrerat lite och även gått en liten pjuttesväng på stan innan hjärtat hämtade upp mig. Då strosade jag alltså runt såhär och det var sjukt härligt. För en gångs skull frös jag inte sedan Juni 2011 när jag var i Turkiet. 

Nu väntar maten på mig för jag är vråålhungrig. Inte så konstigt när jag inte hann äta någon lunch. Hörs sen!
 

+ Tuesday morning


Vaknade imorse och bestämde mig direkt för att dagen skulle bestå av mys hemma i lägenheten. Gjorde lite te, ett glas yoggi och två skivor av mormors godaste limpa som vi fick när vi hälsade på i söndags (hon är underbar.) Ute är det kallt och snön ligger täckt över marken.
Har illustrerat lite och ska nog fortsätta med det ett tag till. Ska även titta lite i nya Bikbok magazine. Va gör ni idag?

+ Vi tänder ljus för er idag


Flaggorna vajar på halvstång i dystra Malå idag. Vi går med tunga hjärtan. Hela samhället går med tunga hjärtan. Det brinner ljus och ligger blommor inne i byn. Vid sådana här situationer är jag glad att det samhälle jag kommer ifrån är så litet. Jag är så tacksam att alla verkligen finns för varandra. Liksom igår är alla mina tankar hos er drabbade i olyckan. Vi tänder ljus för er idag. ♥

+ I've got you to keep me warm

Hej folks, har ni haft en bra helg? Det har jag. I fredags blev det mys i lägenheten med Hanna, Mimmi och min Viktor. Dagen därpå tog Hanna, Emil, Viktor och jag en roadtrip till Piteå för bad vilket var grymt kul! I söndags såg vi lite hockey, gick en sväng på stan, införskaffade nya löparpjucks och kvällen bjöd på tvhäng. Bra helg!
 
Startade idag dagen på bästa sätt. Sov ut till nio då jag vaknade av att det var ljust ute och marken var täckt av ett tunt lager snö. Nu har jag hällt i mig en kopp granatäppelte och en god smoothie bestående av en banan, 1 dl kesella naturell och 1 dl hallon. Åt även lite honungsmelon till det, så gott! 
 
Nu är det slutbabblat för min del. Ska hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för att möta upp några tjejer för ett möte på Swedbank. Vi har bråttom nu, det är bara några dar innan företaget ska vara registrerat, mer om det senare! Ha en fin tisdag!

+ The world's gonna know your name

En ny väst i min garderob, i lack från Ginatricot. För en månad sedan visste jag inte om den var ful eller snygg men när jag nu kikat in den ett tag så har jag börjat gilla den mer och mer. Den är fulsnygg helt enkelt. När det också var 75% rabatt på den var det ju ingenting att fundera över så den blev min!
 
Började morgonen med innebandyträning tillsammans med massa goa tjejer från min klass, sjukt kul! Efter skolan åkte jag hem med hjärtat, mixade ihop en smoothie och åkte senare iväg på 360 träningscenter för ett pass zumba med bästa Hanna! Ikväll vankas filmmys med Viktor. Vi ska alldeles strax duka fram grönsaker med dipp och inta soffläge. Ha en fin kväll!

+ Höstmys

Idag avslutade jag skoldagen hemma i soffan med brinnande ljus, en kopp chai latte och skorpor med godaste hallon marmeladen på. Nu ikväll gick jag en promenad i regnet med hjärtat, såå mysigt. Nu är jag dock bara sugen på att lägga mig under täcket..
 
Både igår och idag har det snöat lite. Jag vet inte om jag tycker det är mysigt eller trist, jag vill gärna ha höst ett tag till innan dunjackan åker på i alldeles för många månader i streck.. Hemma hos min pappa var det två decimeter snö idag, jag menar - två decimeter snö i Oktober?! Får rysningar i hela kroppen.. Hur som, bädda ned sig under täcket var det ja, sov gott!

+ Sunny Thursday

Jag och min fina vän Adina idag

+ New faux fur

För drygt en vecka sedan köpte jag mig en ny pälsjacka eftersom min tidigare blev till en väst. Vilket ändå var lika bra när jag inte tyckte om den som den var innan, men denna älskar jag! Ni hittar den på H&M för 499 SEK

+ Birthday kid

Idag vaknade jag upp ett år äldre, men bara en dag äldre än igår. 17 år. Åh, det känns ju inte ens.. Men trots det så är det ju alltid roligt att fylla år, det är ju liksom "min dag" idag och det älskar jag. Efter skolan blir det fika hemma hos mig med fina vänner och ikväll har jag myskväll med prinsen framför film med en massa gott. Det här ska bli en bra dag. Kram på er!
RSS 2.0